Inlägg från: Troll1 |Visa alla inlägg
  • Troll1

SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*

hej!
    Nu finns det bilder på våra inbjudningskort i mitt galleri. Vi skickade dem igår.

• Troll1
    matildaochniklas skrev 2008-04-21 22:59:25 följande:
    Verkligen jättefina!!!Tur att vi redan skickat våra, annars hade jag fått ångest och gjort om dom
    Tack!
    Jag säger bara pillepillepillepill....
    De är embossade också, men det syns inte på bilderna prexis.
  • Troll1
    linil skrev 2008-04-21 22:56:59 följande:
    Min bästa vän ska ha barn i mitten av september och de bor långt ifrån där bröllopet ska äga rum. Så de kommer inte på bröllopet - är lite tråkigt.
    Det var tråkigt. Bor de jättelångt bort?
    Fast man kan förstå att de inte kan, men typiskt att två så stora händelser "krockar".
  • Troll1
    Skonie skrev 2008-04-22 21:07:32 följande:
    Jag fick en förpackning, 6 stycken, hårnålar när jag köpte tiaran. Någon som vill ha dem? Jag ska inte ha dem till nått.perfectbride.se/fullview~16.html
    Jag är intresserad, men klart betalar jag!
    Jag tycker tiaran är jättefin!

Kärlek08: De är lite lilarosa. Svårt med färg på bilderna.
  • Troll1

Lunacy: Det blir jättefint! Och du, hur många bryr sig SÅ mkt egentligen? Bara man själv som knåpat hur länge som helst...

• Troll1
    Neri05 skrev 2008-04-28 08:38:06 följande:
    Här är en till som ska gifta sig 6:e september! hej hej!!
    Hej & välkommen!

Igår natt drömde jag att jag var flintis uppe på huvudet. Såg ut som en långhårig kille med flint mitt på huvudet. Jag vrålade "NNNEEEEEEEJJJJJ" och då vaknade jag av att jag försökte väsa fram det ordet...
    Jag som just undrade när alla knäppa drömmar skulle ta form.
  • Troll1
    Ullrika skrev 2008-04-27 10:38:33 följande:
    För mig är texten minst lika viktig som musiken... texten måste säga någonting som jag tycker stämmer in på oss eller våra tankar kring kärlek därför vet jag inte om jag någonsin kommer kunna välja
    Därför blir det mest troligt "Som en saga" med Shirley Clamp. Bra text, inget smör...

Vem gör Tillägnan? Känner inte igen den. Har ni ngn länk?
  • Troll1
    strommis skrev 2008-04-28 09:20:36 följande:
    Har ni börjat fundera på maten? Jag hittade ett superenkelt resept i tidningen "vår bästa mat" man blandade ris och räkor, lite kryddor i en sockerkaksform ställde kallt över natten, sen var det bara att servera. Till huvudrätt hade vi tänkt ha lax, potatis och sås och sen tårta.
    Mums, det där receptet får du himskans gärna lägga ut här. Kan ju testa det i helgen...
  • Troll1
    Ankan80 skrev 2008-04-28 10:10:41 följande:
    Arrrghhh! Skulle kolla hur mycket inbjudningarna vägde och det var 22 gram. Hur petiga är posten?Det som kan hända är att man får tillbaka dem?Hur mycket har era vägt?
    Vi vägde inte våra... de kom fram. Jag kanske ska väga den sista jag har kvar för skojs skull.
  • Troll1

Våra vägde visst exakt 20 g. Det var ju inte dåligt...

• Troll1
    Ullrika skrev 2008-05-02 19:06:46 följande:
    Åhh jag måste bara ge ifrån mig ett litet glädjetjut! Jag skickade in till några av tävlingarna i Amelias Brud & Bröllops som jag köpte tidigare i våras och jag som vanligtvis aldrig vinner någonting har precis fått hem ett jättevackert fat i turkost. Perfekt det kommer verkligen pryda sin plats på buffébordet och passa in i vårat färgtema också som är turkost och brunt.
    Nämen Grattis!
  • Troll1

Åh, nu blev jag stressad... Sambon jobbar utomlands tom 12 juni och jag har två barn, varav den ena är 10 månader. Jag får inte gjort mycket nu kan jag lova. Åhhhhhh....
    Klart:
    * Präst, kyrka
    * lokal
    * Solist i kyrkan
    * Gitarrspel i kyrkan
    * Tärna (hon fixar kläder själv. TACK!)
    * Två toastmasters
    * Klänning finns, ska fixas med
    * Näbbklänning(ar. Stora dottern har tom 2 att välja på)
    * Cateringen så gott som klar
    * Bröllopsresan. Bokad, betald o klar!
    * Färgtemat
    * Inbjudningarna skickade
    * Skrivit nästan färdigt adress, tel och maillista. Ska tärnan och toastmasters få.
    * Sömmerskan på G
    * Köpt en del dekorationsmaterial och annat småpyssel...
    * Lånat slöja
    * Bil (vår gamla Corvette)
    * Planterat luktärter osv till buketten

Måste göras:
    * Hyra dukar, porslin etc
    * Köpa drycker
    * Köpa massor av ljus
    * Kolla ljus, ljud i lokalen
    * Köpa tiara, skor
    * Få fixat med makeup och hår. Vem??
    * Naglar längre fram
    * Ansiktsbehandling längre fram
    * Florist
    * Checka av med ev fotograf. Kan han?
    * Serveringspersonal
    * Bestämma buffén
    * Underkläder. Vad??
    * Kostym till m2b
    * Vigselbevis
    * Kyrkblad
    * Festhäfte
    * Best tårtan
    Säkert 1000 saker till

• Troll1

Här ska dé PLUSsas!!
    Sverker Bridezillan

• Troll1
    ditte1 skrev 2008-05-12 09:12:57 följande:
    Hejsan!Begriper inte riktigt hur man lägger in sig på listan. Jag ska gifta mig den 27:e september i Östersund iallafall!Grattis alla ni andra blivande brudar och fruar i september!!ditte1 (Östersund)
    Bra datum...
  • Troll1

Hoppa över till nästa nya tråd nu istället brudar!

Svar på tråden SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*