Inlägg från: JohanoCissi |Visa alla inlägg
  • JohanoCissi

tjohoo majbrudar -08

det finns många forum här för brudar som ska gifta sig speciella dagar! Jag startar en här för som som ska gifta oss i maj -08. Hur långt har ni kommit med planeringen, tjejer??
    Kramiz

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-27 19:46
    Ps. Och är det så att du kommer in ny så kan du ju skriva upp listan på oss som vi har här på forumet med namn, datum o plats och lägga ert namn sist.

• Svar på tråden tjohoo majbrudar -08
  • JohanoCissi

Tjolahopp!!
    Jag själv gifter mig 24 maj. *Längtar*
    Bra brudskor i alla dess prisklasser kan du hitta på brandos.se. Fri frakt och fria returer.

• JohanoCissi

Jag har varit inne i varenda skobutik i Kristianstadsområdet.....det var inte nån som hade fått in nåt. Kommer inte förräns i slutet av mars, början av april. Jag kände att jag inte kunde vänta då jag ska prova klänning på fredag för uppsömnad. Beställde därför mina skor på brandos. Skitsnygga

• JohanoCissi

Vad ska ni ha för låtar i kyrkan? Behöver man verkligen ha 2 stycken?

• JohanoCissi

Jag funderar bara på en låt utöver psalmerna. Jag har hittat Sara Löfgrens "Alltid" tror jag den hette. Känner att det nog räcker.

• JohanoCissi

snart dags!!!! tjihooooo

• JohanoCissi

Svar till L 76:
    Om ni ska ha bestämt färgtema kan det vara lättare att bestämma utgått från det. Iaf färger på blommorna. Sen är det helt upp till dig.Kolla nätet, där finns massor.

• JohanoCissi

Vi har pärlemorgrönt och elfenbensvitt

• JohanoCissi

med inslag av silver glömde jag säg hihihih

Svar på tråden tjohoo majbrudar -08