Inlägg från: JohanoCissi |Visa alla inlägg
  • JohanoCissi

tjohoo majbrudar -08

hur långt har ni kommit nu, brudar?? Vi har osa senast den 1 april så nu kan man snart sätta igång med ALLT. Spännande.

• JohanoCissi

Av alla våra 79 inbjudna så är det en som har lämnat återbud och 3 som inte har svarat. Men sista dagen är imorrn så dem har fortfarande tid på sig. Men vad ska man göra med dem som inte ringer alls. Känns tråkigt om det är så att dem bara har glömt att ringa. Men jag kommer knappast ringa o påminna dem.

• JohanoCissi

mmm, du har nog rätt....

SusanneLee skrev 2008-03-31 18:23:29 följande:
    Skicka ett mail eller sms! Det kan ju faktiskt vara så att alla inbjudningar inte kommit fram...
  • JohanoCissi

Idag har faktiskt alla resterande hört av sig på nåt sätt så nu kan jag andas ut och börja med planeringen igen.

• JohanoCissi

vi hade 79 inbjudningar och alla kommer utom 3 st. Så det var en glad överraskning att så många kunde och ville komma. Men det är ju klart: Det är ju årets FEST .

• JohanoCissi

inte många dagar kvar nu......hur känns det? Jag håller på att dö så mycket som jag längtar

• JohanoCissi

igår fixade jag så att vi har tre servitriser....skönt...har varit mitt största bekymmer hittills.

• JohanoCissi

Vår granne ska hämta våra barn efter maten och sitta med dem tills mina föräldrar kommer hem på natten. 2 veckor efter att vi har gift oss gifter dem sig så vi ska göra samma sak för dem. Att tillägga är att vi umgås med dem så att barnen känner dem. Vi ville båda bjuda varandra på bröllopet men kom överens om att vi skulle ställa upp för varandra såhär istället. Vi ska gå och se varandras bröllop i kyrkan. Vill ju inte att mamma eller någon annan ska gå hem från festen bara för att barnen behöver komma hem.

hjartan skrev 2008-04-05 12:35:33 följande:
    Jag hade nog förklarat för dem att ni behöver ett ja eller nej från dem nu. Det borde de förstå. Sedan får du ju i så fall jaga vidare.Själv måste jag ta itu med barnvaktsfrågan, eftersom våran 2 åring inte ska vara med efter vigseln. Askarna är inte klara än. 4 st kvar att vika sedan ska de fyllas, fixas namnskyltar och knytas snöre runt.Har påbörjat dekorationen av festhäftena med.Träffen med toastmaster blev också av i veckan och det känns bara bra. Han tar det på stort allvar och avlastar därmed en del.Imorgon ska vi förhoppningsvis fixa skor till tösen och en del andra grejer.
  • JohanoCissi

ska hämta min klänning idag .............TJOHOOOOOOO

• JohanoCissi

jag har inte tid att vara nervös ännu. Men det kommer säkert som allt annat som brukar smyga sig på när det blir varmt......

• JohanoCissi

min tärna har stora planer för min hippa så jag känner att jag helst vill slippa den.......dem tiger oxå som muren, men eftersom jag jobbar varannan helg och vi har vissa helger uppbokade redan så är det inte så svårt att räkna ut när det kan tänkas bli........

• JohanoCissi

jag har oxå gett vinkar men med min tärna som är helt galen kan vad som helst hända. Vi får väl se hur det går.

• JohanoCissi

har 5 dagar kvar nu.....stressigt...hur stressigt? Kolla in min blogg

Svar på tråden tjohoo majbrudar -08