tjohoo majbrudar -08
oinsamheter hihi pinsamheter ska det va!!!
oinsamheter hihi pinsamheter ska det va!!!
Listan börjar bli lång...KUL!!!
Vi kommer nog inte ha nån morgongåva...tror jag.
Om vi har det så blir det bara nåt litet , inget speciellt som vi vill ha eller behöver faktiskt.
Många jag känner (tjejer) har en ring som morgongåva så det blir tre ringar på fingret , men jag har så små fingrar att två är fullt tillräckligt!!!
Funderar på det där med secret box men måste åka så långt för att fixa en...kanske skulle försöka göra en själv men det kanske är svårt??!!
Har inte bestämt ring än men ca 5000 kronor kommer den nog kosta. Min m2b vill inte ha nån fler ring så vi får se om vi bara graverar in ett till datum eller...
Festprogrammet är ett stort frågetecken för mig...
Vår värdinna fixar det så det får vi inte se förrän bröllopsfesten.
Några saker har vi sagt till om att ha med:
-Ett personligt Tack från oss
-Nåt om alla gäster
-En tidslinje om oss (det är kul att läsa som gäst...)
-Information om var saker kommer ifrån tex kläder , smink ,
frisyr , blommor osv
-Bordsplacering
-Meny
I vilken ordning allt kommer och vad det blir mer får vi se ...
Kan du inte ha en liten korg med en konstgjord bukett i??
De är ju inte lika ömtåliga så då får hon väl rycka i dem om hon vill...
Sen tror jag hon kommer ha så fullt upp med att kolla in allt folk att hon glömmer av korgen...
Åtminstonde har jag upplevt det så på andra bröllop med små barn. Kan oxå va så att det blir så mycket folk att de vägrar gå in!!!
Skulle gärna hjälpa till men det är svårt....
De roligaste frågorna får man ju om man känner er och vet vad ni har gjort i livet...
Jag gillar när man har frågor där man får svara 1:bruden X:brudgummen 2:båda/lika
Tex Har semestrat i Egypten? Ser oftast på TV?
Diskar oftast? Har flest skor? osv
Tittade på ringar igår för fjärde gången och hittade äntligen Den ringen med stort D.
Inte alls vad jag tänkt från början men den var lite annorlunda och passade mina rätt smala och små händer perfekt....
Känns såååå bra!!!
Jag tycker det är mycket nu som vi måste vänta med till efter osa datumet...
Skorna är min högsta prioritet och jag börjar ha lite ångest över dom!!! Hittar inget som passar mina fötter..
Kommer säkert få gå barfota....
Vi har inte beställt ringen än men bestämde oss i helgen ändå...
En halvbra bild finns i mitt galleri.
Expediten har mina ringar på sitt finger så ni inte undrar...hihi!!!
Inte alls en sån ring jag funderat på innan men alla ringar såg så enorma ut på mina små fingrar och händer...
Den ringen kändes , liten , nätt och ovanlig...
Den har faktiskt 7 stenar fast de minsta är pyttesmå.
JAG GILLAR DEN SKARPT!!!