Inlägg från: jelikr |Visa alla inlägg
  • jelikr

tjohoo majbrudar -08

passar på att önska en riktigt glad påsk till alla!!!!!

• jelikr

Brud våren 2008 skrev 2008-03-20 12:20:52 följande:

Vi kommer dansa till "Can I have this dance" (Anne Murray)
    Den var jättefin....Kan man lyssna på den nånstans???
  • jelikr
    JohanoCissi skrev 2008-03-29 09:11:13 följande:
    hur långt har ni kommit nu, brudar?? Vi har osa senast den 1 april så nu kan man snart sätta igång med ALLT. Spännande.
    Vad kul att snart ha koll på vilka som kommer.
    Våra svar har börjat droppa in men vi har osa 31/4 så vi lär få vänta innan alla svarat...
    Känner jag våra släkt och vänner så lär en hel del vänta till sista veckan...

Det är mycket som måste vänta till sista osa känns det...
  • jelikr
    JohanoCissi skrev 2008-04-01 14:39:40 följande:
    Idag har faktiskt alla resterande hört av sig på nåt sätt så nu kan jag andas ut och börja med planeringen igen.
    Vad skönt!! Hur många inbjudna hade ni och hur många tackade nej???
  • jelikr
    JohanoCissi skrev 2008-04-04 11:08:23 följande:
    igår fixade jag så att vi har tre servitriser....skönt...har varit mitt största bekymmer hittills.
    Skönt att få det klart...

Vi frågade två par om hjälp med kök och bar innan jul , men får varken ja eller nej där. De låter inte speciellt positiva heller.(skulle jag gjort om jag fått den frågan , men vad kul!)
    Nu funderar vi på att hitta några helt andra och bara säga till dessa par att de inte behöver fundera mer , det har ordnat sig på annat sätt.
    Är det dumt eller???

Ska väl tillägga att vi gifter oss 31/5 så jag vill få det här klart nu!!!
  • jelikr

Nej , nu vill jag bara lägga ner alltihop , suck!!
    Har fått nej från två par till förutom de två paren vi inte fått svar av sen innan jul , så vi har fortfarande ingen i köket och jag vet inte vem jag ska fråga mer.....
    Det här börjar kännas hopplöst!!!!!

• jelikr

Har varit med syrran på shopping hela dan....så kuuul!!!
    Kom nyss hem.
    Har äntligen hittat ett par skor som passar mina fötter...En sten lättade från mitt hjärta :)

• jelikr
    tobiasochlinda skrev 2008-04-11 10:02:14 följande:
    va tråkigt, jag bävade inför min hippa, men när den väl var över så var det enbart roligt att fått uppleva den.
    Jag hoppas det blir så för mig med...
    Jag avskyr att stå i centrum på det viset och måsta göra fåniga grejer , så jag hoppas de känner mig så pass väl att de vet det..
    Jag skulle lika gärna kunna få en panikattack om det blir för jobbigt!!!
    Är faktiskt väldigt orolig för min hippa och jag har inte den blekaste när det kan bli....
  • jelikr

Samma datum som vi... :)
    Fast vi har OSA sista april. Börjar känna mig nervig nu både för möhippa och allt som är kvar att göra efter osa...
    Hoppas att alla kan anmäla sig snart så vi kan börja!!!

Vinnaren skrev 2008-04-14 14:02:42 följande:
    Ny här!Vi ska gifta oss 2008-05-31 och hade tidig osa (1/4) fortfarande har vi några som inte svarat trots påtryckningar via sms och mail.....Dåligt....Har börjat fundera lite på Hippa men har inte alls några misstankar och ibland undrar jag om dom kommer att göra ngt....Min blivande man har ingen best man och är desto mer orolig för att ingen där tar tag i hans svensexa......Kan man höra av sig till hans kompisar och fråga?
  • jelikr

ina ina skrev 2008-04-15 11:59:03 följande:

UmeåHej hej! Har lagt in mig på listan, tänkte att det här är nog en bra tråd för inpiration fast skulle jag lägga mitt namn sist eller på "rätt" plats i listan, iofs hamnar jag ändå sist
    Du har gjort helt rätt:) det är bara nån annan som ligger lite på fel ställe... :)
    Ni gifter er samma datum som vi och inte så långt ifrån oss heller, är oxå norrlänning , närmare bestämt bor vi utanför Övik
Svar på tråden tjohoo majbrudar -08