tjohoo majbrudar -08
Hallå tjejer.
Sitter fast i planerandet. Hur går det för er?
Hallå tjejer.
Sitter fast i planerandet. Hur går det för er?
Min m2b var överens med mig idag om att vi ska ha en slags frågetävling under dagen. Men kan ni hjälpa mig med lite olika typer om frågor som ska vara med?? Det ska vara olika frågor om oss då och idag.
Jag hämtar min ring tidigast sista april men det är nog tur att den inte finns här än.
Min finns i mitt galleri.En classic.
Det som finns kvar är att vänta på två som ska osa. Efter det ska vi slutboka maten.
annars är det nog? klart skulle jag tro.
Jag har haft en lång nerperiod och kände för att lägga ner allt. Men nu har jag hållit mig borta här ifrån under några dagar och det var det bästa. Mår mycket bättre nu och ser fram mot bröllopet igen.
Jag satte ett alldeles för sent osa. Vi väntar fortfarande på svar.Vill forsätta med planeringen nu!
Vi tänkte ta en tripp till Fästningen denna helgen för att se ut en bra vigselplats. Sen är det inte mycket kvar utan att bara gå och vänta. Känner mig lite lugnare också när jag hämtade hem ringen.
Var på Fästningen igår. Blev nästan lite ledsen över att det är så lång tid kvar innan bröllop. Allt är ju näst intill klart.
Hur går det för er andra? Särskilt er som ligger först ut.
Jag tror inte jag får någon då ingen av vännerna är inbjudnaoch räknar inte med att mamma och svärmor ordnar någon.