Inlägg från: bartan |Visa alla inlägg
  • bartan

tjohoo majbrudar -08

jag har fått allas osa och varit på restaurangen för slutbokning av maten. Det enda som är kvar nu är att planera upplägget för vigseln. Känns skönt att bara kunna njuta den sista tiden.

• bartan

Hallå på er! Vad tiden börjar rinna undan.
    Har börjat betala av det som går nu och allt tyks vara under kontroll.
    Imorgon ska jag iväg och göra min secret box, lite blandade känslor.

• bartan

Tjejer, nu är det gjort!!
    Kanonroligt. Blev rejält sminkad och fixad i håret, ca 1,5 timmar. Sedan på med korsetten och bröllopsskorna. Fick ligga på golvet och se förförisk ut. Min fotograf hade en lapp med dem bästa poserna som vi gick igenom.
    Sedan bytte jag om till ett svart BH-set och då körde vi skuggbilder. Det var så roligt att jag slängde BH´n till slut och bara höll för händerna för brösten. Allt för mannen!!!
    När man väl började släppte alla hämningar.

• bartan

Det som är roligt med det hela är att m2b inte har en susning. Ska bli roligt att välja ut bilderna om en vecka. Skulle ha åtta men det lutar åt 16 istället. Säger en som är kritisk mot att visa sig halvnaken.

• bartan

Det kändes lite svårt att klä av sig inför en främling men det var bara vi två och vi hade pratat mycket innan om vad jag kände. När det väl var dags att börja åka jackan av. Var lite svårt med poserna bara, snacka om träningsvärk.
    Men värt mödan!

• bartan

Låter inte roligt pandis. Tror själv att jag åker på det då med.
    Typiskt!

• bartan

Roligt att du också gillade det Ninni. Hoppas dem blir bra.

• bartan

Jag hinner före er båda, kl 14.00 den 31:e maj.

• bartan

Stort grattis till er som har haft er STORA dag. Vi andra räkar ner

• bartan

Visst är det underbart när allt går som det ska, NOT!

• bartan

Grattis till er brudar som gifte er igår

• bartan

Jag ligger på målsnöret med allt planerande och tänkte njuta den sista tiden. Har fått veta att min syster och arbetskollega planerat en möhippa nu på lördag så det ska bli skönt att få komma ut lite.

• bartan

Till er som gifter er i helgen, Grattis och ha en underbar dag!

• bartan

Nu är det inte långt kvar tills alla majbrudar byter form till majfruar. Vad det gick fort

Svar på tråden tjohoo majbrudar -08