• Pärlhönan

Tips på egna sockerbitar!

Bild på prinsesskronorna!! Blev ju jättenyfiken.

26maj2007 skrev 2008-02-28 11:01:03 följande:
    Jag köpte kristyr tuber i affären rosa och gröngjorde små hjärtan och prinsesskronor direkt på sockerbitarna. blev fatiskt jätte bra. hjärtan var jätte lätt att göra.
  • Pärlhönan

Attans Jag får testa själv

26maj2007 skrev 2008-02-28 11:06:03 följande:
    Har tyvärr inga bilder
  • Pärlhönan

Vart har du hittat dina söta caketopper?
    Vinterbruden 08 skrev 2008-02-28 11:05:54 följande:

Jag har beställt socker (vitt & brunt) från danmark.. Bild finns i mitt galleri.. Fina tycker jag
  • Pärlhönan

Attans också

Om du letar efter den första också så vet jag att den finns att köpa via svenska internettårtsida.

Vinterbruden 08 skrev 2008-02-28 14:06:23 följande:

väldigt många som tycker om den.. men tyvärr så är det bara en bild som jag har som jag hittat på facebook.. nu ligger den i mitt galleri i hop pm att någon vet hur jag ska finna den..har en kompis som är i LA nu och han har lovat att leta kaktopp åt oss
  • Pärlhönan

J*klar också det var ju den danska sidan (för många bröllopsbilder i huvudet nu )

Vinterbruden 08 skrev 2008-02-28 20:10:57 följande:

åååh jag har bara hittat den på en dansk sida.. Vilken svensk??
  • Pärlhönan

Funderar också på att göra snart(mest för att jag gillar att pyssla) bröllopet står i juni. Får lägga det i någon bra burk med papper i

bruden08 skrev 2008-02-28 21:35:27 följande:
    Vi gifter oss om 4 månader (precis), tror ni man kan göra sockerbitarna redan nu eller ligger dom och blir äckliga tror ni?
  • Pärlhönan

Igår pyssla jag lite o gjorde då lite hjärtan på sockerbitar med den färdiga kristyren som man kunde köpa. Jätteenkelt ofint, men idag när de torkat har det gått ut en luftbubbla ur nästan alla hjärtan, så det är som en liten grop/hål mitt i hjärtat nu. Samt att den rosa färgen har marmorerat sig lite

Ska göra om med hemmagjort kristyr istället

Svar på tråden Tips på egna sockerbitar!