• anna 2008

Måste man vara glad för en möhippa

Nu är det i och för sig rätt länge kvar innan vårt bröllop i höst, men jag har redan börjat oroa mig för möhippan. Jag är både orolig för att ingen ska ordna något och för att de ska göra det och de planerar något konstigt. Jag gillar absolut inte att lattja runt och fåna mig och vet inte ens om jag egentligen vill ha någon! Hur kommer man med hintar om vad man vill och inte vill om man inte ens är säker på att någon kommer att göra något?

• Svar på tråden Måste man vara glad för en möhippa
  • anna 2008

Egentligen är jag nog inte så rädd för att de ska hitta på något riktigt pinsamt, men det känns ändå olustigt att inte riktigt veta. Dessutom, jag ska inte ha någon tärna och det finns egentlingen ingen självklar att ordna med möhippa, i alla fall inte bland de jag umgås mest med. Jag är därför lite skraj att någon av de "i gänget" (och som alltså inte står mig allra närmast) ska få med sig de andra till något konstigt.

Nåväl, jag ska dra iväg med en av mina nära vänner nästa helg på lite bröllopspysselplanering, så då kanske det är läge att ta mod till mig och faktiskt säga hur jag känner.

Svar på tråden Måste man vara glad för en möhippa