• Vidalila

Måste man vara glad för en möhippa

Jag får inte önska eller förbjuda nånting. "Ska du ha en möhippa så får du fan vara glad för vad du än får!!" säger dom. Och jag tycker dom har rätt. Varför regissera?

• Vidalila

Egensinnig - Ja om man vet att det skulle bli hemskt pga att de medvetet skulle göra en illa så är det ju självklart en annan grej! Det kan man ju inte ställa upp på.

• Vidalila

En sak till; Vill man inte ha nån så är det väl en sak, men jag menar mer att det är lite fånigt att vilja ha en möhippa men sen ändå vilja bestämma vad den ska innehålla. Ha kakan och äta den liksom...

• Vidalila

Usch, då är det ju nästan bara elakt!! säg till dom på skarpen!

• Vidalila

Hear hear!!

AJG skrev 2008-02-28 21:49:01 följande:
    Haha är jag den enda som inte skulle dö av en knäpp-kul hippa? Men jag litar på mina vänner, de kommer att få mig att göra pinsamma sakerm men i min värld hör det till. Jag kommer säkert få sjunga å dansa i nåt köpcentrum, fullt utklädd å filmad. Men jag kommer att spela med till tusen i så fall. Däremot har jag hintat till min syster och tärna (som för övrigt känner mig som ingen annan) att jag inte vill ha en "tråkig" mys-hippa. Fika, gå ut å äta, se film eller sånt. Det kallas tjejkväll, inte möhippa. Ska de hippas så ska det! Överaskningar, pinsamheter, bortföranden och filmning hör till tycker jag. Men det är ju jag det. Verkar inte vara många fler här i alla fall. Men jag blir nyfiken, vad är det för hemska elakheter alla är rädda för?
Svar på tråden Måste man vara glad för en möhippa