• 2008-08-09

Måste man vara glad för en möhippa

Jag tycker inte alls att det är fel att säga vad man inte vill ska ingå i möhippan.
    Jag har gjort HELT klart för min tärna att det inte ska förekomma några pinsamheter som att gå utklädd på stan osv.
    Detta pg a att det är just pinsamt OCH att det inte har något som helst med vårt bröllop att göra.
    Nä möhippan tycker jag ska vara en dag då man ska ha trevligt med alla tjejerna och göra mysiga saker.
    Inte supas ner redlös redan till frukost och sedan gå runt och klippa av tvättråden på halva stans grabbar..usch och fy!

• 2008-08-09

Nu förstår jag inte riktig, bara för att jag skrev att jag inte ville göra pinsamma saker på stan och blir fullkomligt nersupen så ska vi bara ha en enkel tjejkväll med att hyra film???
    Det är ju ett ganska stort glapp mellan de grejerna tycker jag..
    Med mysiga saker menade jag spa, roliga aktiviteter (boda borg, blåsa glas, rida islandshästar m.m.).
    DET tycker jag skulle vara en utmärkt möhippa! Som tur är tycker även min tärna det, så jag slipper oroa mig!

Sen vill jag bara tillägga att jag inte har någon brist på självdistans jag heller, jag tycker bara det är så jäkla larvigt att springa omkring på stan som några fjortisar och göra pinsamheter..
    + att jag BARA är 25!!! så med den åldern borde jag förväntas tycka om att bli nersupen och göra pinsamheter på stan eller??

Svar på tråden Måste man vara glad för en möhippa