Vet du 2008-08-09... Jag tror inte att det finns någon i detta forum som tycker att de enda alternativen är pinsamheter på stan eller fika. Jag vet inte om du läst de andra inläggen. Vem skrev att man ska vilja bli nersupen för att man är 25? Det måste jag ha missat. Och smaken är ju verkligen som baken märker man ju, så som jag skrev, jag hoppas bara att alla får det dem vill ha! Bröllopet och allt som hör till ska ju vara en kul upplevelse, oavsett VAD man tycker är kul! Till exempel, skulle mina tjejkompisar ta mig på glasblåsning och ponnyridning skulle jag bli grymt besviken. Samtidigt som det är en lyckad dag för dig. Så det finns ju inge svart eller vitt.
En lyckad möhippa för mig är spännande och oförutsägbar, som en tjejkompis till mig. Hon fick ett mystiskt rosa brev när hon kom till jobbet på morgonen, med ett uppdrag á la Charlies Angels som började med "Good morning Angel" sen kom en snygging på motorcykel och hämtade henne. Därefter fick hon utföra uppdrag, spela in CD med "deras låt" i studio mm. för att rädda sin m2b som enligt ett filmklipp hon fick se, var kidnappad av Evil Bridzilla eller vad det nu va och så filmade vi allt och la musik till det och visade det som en "action film" på festen. Det var i alla fall superlyckat. Så det är typ min idé för bus och överaskningar. Sånt gillar jag! Sen hade vi riktigt tjejmys å så på kvällen som avslutning. Så jag tyckte den var jättekul! Men det är säkert någon som inte tycker att det låter speciellt kul, och det är ju det som är grejen, ALLA ÄR JU OLIKA!
2008-08-09 skrev 2008-02-29 15:56:29 följande:
Nu förstår jag inte riktig, bara för att jag skrev att jag inte ville göra pinsamma saker på stan och blir fullkomligt nersupen så ska vi bara ha en enkel tjejkväll med att hyra film???Det är ju ett ganska stort glapp mellan de grejerna tycker jag..Med mysiga saker menade jag spa, roliga aktiviteter (boda borg, blåsa glas, rida islandshästar m.m.).DET tycker jag skulle vara en utmärkt möhippa! Som tur är tycker även min tärna det, så jag slipper oroa mig! Sen vill jag bara tillägga att jag inte har någon brist på självdistans jag heller, jag tycker bara det är så jäkla larvigt att springa omkring på stan som några fjortisar och göra pinsamheter..+ att jag BARA är 25!!! så med den åldern borde jag förväntas tycka om att bli nersupen och göra pinsamheter på stan eller??