• pojomo

Vanlig kostym?

jag ska ha hela kitet och sambon ska ha kostym och väst.
    Han vill inte ha annat

• pojomo

Det är ju hlt upp till dig att avgöra. Tycker du att det blir bra och dom trivs så varför inte ha det

majamyra skrev 2008-03-04 20:26:59 följande:
    Min sambo ska nog ha kostym, eventuellt väst också. Gillar inte heller att klä upp sig så värst. Jag har en annan fråga. Vi ska gifta oss i ett kapell i Arlanda och barnens kläder jag tänkte att dem skulle ha är i 55% linne och 45% bomull. Är det okej när min klänning är i tafft o lite tyll? Har inte beställt min klänning än dock. Men fick hem barnens idag. Är det petigt? Kan väl inte ha nån betydelse eller borde jag ge barnen lite lyxigare tyg?
  • pojomo

du kan använda andra färger på skjortan. Det är bara er fantasi som sätter stopp.

Längtansfulla skrev 2008-03-04 20:54:13 följande:
    Här är en till som kommer att bli en ganska traditionellt klädd brud medan brudgummen kommer att ha på sig någon form av "vanlig" kostym. Han vill verkligen inte behöva ha på sig kläder han känner sig obekväm i. Men han kommer att bli jättesnygg ändå! Jag undrar lite om brudgummens skjorta. Måste den vara vit? Bör den kanske matcha min färg på klänningen (ivory)? Eller kan man välja någon mer vågad färg utan att det blir för extremt? Har alla brudgummar vit skjorta?
Svar på tråden Vanlig kostym?