Inlägg från: The Bumblebee |Visa alla inlägg
  • The Bumblebee

Vanlig kostym?

Min m2b ska ha "vanlig" kostym, men vill ha väst och plastrong till. Vi höll på att skratta ihjäl oss när vi tittade på bilder på kläder till brudgummen - innan han skulle sätta på sig en smoking liksom

Så vi kommer att köra på kostym. (en sådan som han sedan kommer att kunna använda vid andra festliga tillfällen) Förmodligen en grå eller beige kostym och västset i ivory (samma färg som min klänning) alt. rosa Vi får se hur långt jag kan styra honom...
    Våra smågrabbarna ska ha knäbyxor och skjorta som är bekvämt att leka i. Förhoppningsvis beiga byxor och ljusrosa skjorta - beroende på vilken färg m2b bestämmer sig för...

• The Bumblebee

Cissit skrev 2008-03-10 19:20:27 följande:

Jag tycker faktiskt att kostym är det allra snyggaste på män, gärna en tredelad då (med väst alltså) skitsnyggt!
    Håller med!
    Vi ska ut och leta kostym nu till veckan (eller veckan därpå) men kommer nog att beställa västsetet. Var en anings billigare på nätet - fast det kanske kan bli lite svårt med passform...
  • The Bumblebee

MajoJonas skrev 2008-03-15 09:21:07 följande:

Vi fick hem min m2bs västset igår och jag säger bara Wow!!! Snacka om att ändra stil med en gång när skjortan och västen åkte på! Hur fint som helst!
    Vad kul! Gick det snabbt att få kläderna? Hur var passform och storlek?
    Funderar oxå på att beställa därifrån men min m2b är lite skeptisk - tycker att det blir krångligt om kläderna inte passar.
Svar på tråden Vanlig kostym?