Inlägg från: Juliazzb25 |Visa alla inlägg
  • Juliazzb25

Vad kostade ditt bröllop o vad betalade du för?

Min och min makes bröllop har kostat 280.000 kr inklusive bröllopsresa på 50.000 våra kläder för ca 30.000 ringar 30.000
    fotograf 15.000 och firma som filmade 10.000 dj 7000 sek

Resterande pengar gick till allt annat det vill säga alla trycksaker, smycken, bröllopsuppsättning, underkläder, skor, dekoration,gästfavours, blommorna, tärnornas kläder, tårta, make-up inklusive prov make-up, och resterande gick till restaurangen där vi hade festen för 150 gäster.

Där hade vi bjudit på allt. Man kunde drycka man vad man ville och hur mycket man ville. Till maten serverades självklart vin och annan dryck.. Välkommsdryck var självklart champange.

Vi hade satt budget på 150.000 från början men insåg snart att det inte skulle hålla så vi sa att det får kosta vad det kostar man gör det bara en gång i livet hehe:)

Lycka till alla och hoppas att ni får en lika underbar dag som jag och min make hade.

• Juliazzb25

Som jag skrev i min tidigare inlägg så har jag och min make betalt 15.000 för fotograf.

Hon fotade i kyrkan, utanför och våra porträtt...

Vi fick 90 st bilder i en jätte jätte snygg album..

Hon har gjort jätte bra jobb plus att albumet är inte som vanlig foto album utan som en tjock bok med tjocka sidor.
    Det svårt att förklara...

Bilderna är både svartvita, färg, sepia och svartvita med några detaljer som tex ringar som är i färg eller blommor eller ngt anna detalj.

Snyggt...

Alla som har sett våran album blev väldigt förtjusta och komenterade att de har aldrig sett ngt liknande.

Svar på tråden Vad kostade ditt bröllop o vad betalade du för?