Vad kostade ditt bröllop o vad betalade du för?
Vi gifter oss i hemlighet på mallis. Tror det landar runt 40 000:- inklusive allt.....
Vi gifter oss i hemlighet på mallis. Tror det landar runt 40 000:- inklusive allt.....
Vill ställa en fråga ev ren nyfikenhet! Notera väl att jag inte lägger några värderingar i era svar utan bara är nyfiken!
Vilka är ni som lägger 100 000-tals kronor på bröllop? Tar ni lån? Har ni så mycket pengar att det helt enkelt känns försvarbart att lägga på bröllop? Betyder det så otroligt mycket att allt skall vara perfect så ni gärna lägger dessa pengar? Någon kanske till och med tar lån? ahhh det finns nog 100 svar. Hur tänker ni?
Anledningen att jag är så nyfiken kanske är att jag själv inte skulle ha ekonomiska förutsättningar för att ha ett sådant sagobröllop trots att jag anser mig ha en stabil och god ekonimi. Jag har satt en budgett på 40 000:- (fast vi gifter oss utan gäster) och då betalar vi kontant.
Bara nyfiken!
Lycka till!
Snyggt formulerad fråga, hmpf.... så är det när man inte läser igenom innan man skickar!!
Vill gärna ytterligare säga att jag INTE lägger några värderingar i detta utan håller med föregående talare men..... jag är kanske lite nyfiken av mig
FoxyLoxy