• Sokkerkakan

Vill någon ha hjälp med photoshop?

Ååh jag skulle jättegärna vilja ha ett monogram, om du har lust? Min första bokstav är S och hans är T. Färgtema vi tänkt oss är mörk vinröd.

• Sokkerkakan
    fitforfight skrev 2008-03-04 12:53:06 följande:
    Vill du ha monogrammet i vinrött eller ska det va på vinrött papper ?
    hmm.. ja du, vad tror du? Det kanske är snyggt med vinröd botten? Färgtemat vi tänkt är vinrött och creme/beige. Ja, men kör på vinröd botten! Så kanske man kan använda den som framsida på inbjudan? Eller är det bättre att bakgrunden är transparent och att man skriver ut på vinrött papper? Jag är ju så dålig på sånt där..hehe
  • Sokkerkakan
    fitforfight skrev 2008-03-04 12:57:10 följande:
    Det är nog bäst om man använder vinrött papper och har monogrammet i svart.
    ja men gör så.. jag tycker det är fint med rätt så snirkliga bokstäver.
  • Sokkerkakan
    fitforfight skrev 2008-03-04 13:10:38 följande:
    Har lagt en i mitt galleri! vävde in bokstäverna i & du får säg till om det är aldeles för rörigt.
    jag tycker det var jättesnyggt! men jag kan inte spara bilden.. men är det jag som är bakom flötet eller brukar man inte ta tjejens bokstav/namn först? Skulle du kunna göra en variant med namnen också så jag har två att välja mellan? Sandra & Thomas.
  • Sokkerkakan

förresten.. tror du att du kan ta bokstäverna framför och-tecknet? Kanske blir lite rörigt ändå..

• Sokkerkakan
    fitforfight skrev 2008-03-04 13:24:06 följande:
    man kan nog ha det lite som man vill beror ju hur mycket man håller på traditioner. Vi har min sambos först. Ska fixa dina.
    ok. jag har gärna tvärtom om det är möjligt att ordna. Alltså S&T, och en Sandra&Thomas, men bara om du orkar och har lust. Jääättesnällt av dig!
  • Sokkerkakan
    Bellanote skrev 2008-03-04 13:23:40 följande:
    KLicka inte upp bilderna för då kan jag inte spara dem heller. utan bara kopiera dem som de ligger i gallariet
    Jag sparade så nu, men då sparar man ju bara den lilla bilden. Kanske är bäst om TS orkar maila över den sen i färdigt skick?
  • Sokkerkakan
    fitforfight skrev 2008-03-04 13:45:19 följande:
    Finns två nu!
    Åh vad du är gullig! Men problemet med att spara återstår.. kan bara spara dem som miniatyrer. Kan du maila dem två till mig? tack tack tack!!
  • Sokkerkakan

Tack du snälla människa som slösar din tid på att göra loggor till andra! Alla tre var superfina och jag är huur nöjd som helst!

Svar på tråden Vill någon ha hjälp med photoshop?