• fitforfight

Vill någon ha hjälp med photoshop?

Tänkte att jag skulle erbjuda mn hjälp till er som vill ha:

Monogram
    ändra färg på något
    eller helt enkelt bara få foto modellretuscherat.

Jag har dock en liten 11 månaders hemma så jag gör bilder i den mån jag hinner.
    /Erika

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-04 10:48
    Har lagt in en Före/Efter i mitt galleri om nån e nyfiken.

• Svar på tråden Vill någon ha hjälp med photoshop?
  • Troll1

Men åååhhhhh, det var väldans! Jag har en 8 -månaders och hinner surfa lite emellanåt, men annars är det fullt upp!
    Jag skulle verkligen bli glad för ett monogram. Har försökt ett par ggr, men jag fixar det inte.
    Våra initialer är N (m2b) och I (jag)
    Sambon gillar inte när det är fööör snirkligt. Vi ska ha ljunglila/plommon/cremevitt tema sådär.

Vill du så blir jag jätteglad!

• Bellanote

Hi hi jag har ett uppdrag har du sett det hjärtat hofsan har bakom sitt monogram?? det vill jag nog se hur det blir med våra men bara om du vill N och S

• Thailand 08

Hur går man till väga då?

• Vinterbruden 08

ååhh jaaaa jag har massor av fina bilder som jag hade kunna tänkt mig fått fixat lite Hade varit kul att få några lite extra ordnade så man kunde ha använt till lite roligare saker :--D
    Vad vill du ha av mig?? Hur ska jag gå till väga...

• fitforfight

Vilken färg ska du ha monogrammet på? alltså påpappret?

Troll1 skrev 2008-03-04 11:19:37 följande:
    Men åååhhhhh, det var väldans! Jag har en 8 -månaders och hinner surfa lite emellanåt, men annars är det fullt upp!Jag skulle verkligen bli glad för ett monogram. Har försökt ett par ggr, men jag fixar det inte.Våra initialer är N (m2b) och I (jag)Sambon gillar inte när det är fööör snirkligt. Vi ska ha ljunglila/plommon/cremevitt tema sådär.Vill du så blir jag jätteglad!
  • Troll1

Det är åt ljunglila -hållet. Stämpelfärgen vi ska använda till vår stämpel heter boysenberry. Vi ska embossa. Sedan kan vi ha det på vitt papper också.
    Hur gör du monogrammet? I PS?

• Troll1

Min dator tappar det trådlösa med jämna mellanrum...

• fitforfight

Ligger i mitt galleri! skriv i GB när du kopierat det så jag kan ta bort den . Här finns ju inte så gott om utrymme i galleriet.

Bellanote skrev 2008-03-04 11:23:34 följande:
    Hi hi jag har ett uppdrag har du sett det hjärtat hofsan har bakom sitt monogram?? det vill jag nog se hur det blir med våra men bara om du vill N och S
  • fitforfight

Det bästa är om du mailar bilderna till mig så dom inte blir förminskade erika_malmo79@hotmail.com
    Vinterbruden 08 skrev 2008-03-04 11:39:44 följande:

ååhh jaaaa jag har massor av fina bilder som jag hade kunna tänkt mig fått fixat lite Hade varit kul att få några lite extra ordnade så man kunde ha använt till lite roligare saker :--DVad vill du ha av mig?? Hur ska jag gå till väga...
  • fitforfight

Vad vill du att jag hjälper dig med?
    Thailand 08 skrev 2008-03-04 11:27:48 följande:

Hur går man till väga då?
Svar på tråden Vill någon ha hjälp med photoshop?