• fitforfight

Vill någon ha hjälp med photoshop?

Tänkte att jag skulle erbjuda mn hjälp till er som vill ha:

Monogram
    ändra färg på något
    eller helt enkelt bara få foto modellretuscherat.

Jag har dock en liten 11 månaders hemma så jag gör bilder i den mån jag hinner.
    /Erika

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-04 10:48
    Har lagt in en Före/Efter i mitt galleri om nån e nyfiken.

• Svar på tråden Vill någon ha hjälp med photoshop?
  • fitforfight

Nu har jag gjort över 30 monogram idag så nu tar jag paus till imorgon /Erika

• Humlanekerö
    fitforfight skrev 2008-03-04 21:15:52 följande:
    Nu har jag gjort över 30 monogram idag så nu tar jag paus till imorgon /Erika
    Med all rätt antar jag!
    Sov gott!
  • Miss Blue

Tack så mycket för vårt fina monogram!!!

• Höstprinsessan

Hej FFF! Vilka fina monogram du har gjort! Om du har tid kanske du kan hjälpa mig också? Jag skulle vilja ha ett med svart text och grått & tecken. Våra initialer är E och I. Vore jätteglad om du vill hjälpa mig! kram

• stich

Jätte fina monogram FFF!
    Om du har lust och orkar så kan du jätte gärna göra ett till mig med!

Våra initialer är M & N
    Färgtema är Brunt, rosa & silver

• fitforfight

För tillfället gör jag inte fler monogram här i tråden,blev helt snurrig av att hålla reda på allt .
    /Erika

• Vinterbruden 08

JA du har varit en kempe Erika, otroligt duktig och snäll som har hjälpt alla här.. Tusen tack igen för den fina bilden du fixade åt mig.. Ser ju ut som en modell

Säg till om det är något du vill ha hjälp med så ska jag hjälpa till så gott jag kan!!

Kraaaam

• stich

Tack så jätte mycket för det fina monogrammet!

• Brud våren 2008

Tusen tack för otroligt fina monogram, vi är båda bubbliga av glädje här hemma

• Tuttie

fitforfigh: Du har gjort ett monogram till mig men nu har vi bestämmt oss för ett sommarbröllop istället och färgerna är mörkgrön,ljusgrön och rosa. Tror du att det finns möjlighet att du ändrar färger på mitt?

Det finns i mitt galleri.

Eller är jag besvärlig med dej då

Svar på tråden Vill någon ha hjälp med photoshop?