• fitforfight

Vill någon ha hjälp med photoshop?

Tänkte att jag skulle erbjuda mn hjälp till er som vill ha:

Monogram
    ändra färg på något
    eller helt enkelt bara få foto modellretuscherat.

Jag har dock en liten 11 månaders hemma så jag gör bilder i den mån jag hinner.
    /Erika

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-04 10:48
    Har lagt in en Före/Efter i mitt galleri om nån e nyfiken.

• Svar på tråden Vill någon ha hjälp med photoshop?
  • laverna

Åhh här är en till som gärna vill ha monogram!
    Våra bokstäver är M (m2b) och L (min)
    tittade i din gb och såg fina där. provar gärna en med det snirkliga & och gärna något med hjärta!
    vårat färgtema är brun-vitt och monogramet hamnar på vitt papper.

• Miss Blue

Hej hej!
    Hoppar på tåget som vill ha monogram
    Våra intialer är L & J, med vit bakgrund helst.
    Gärna lite snirkligt med nåt snyggt bakom....har du några idéer?
    Vad snällt att erbjuda dig att fixa!!
    Vårt färgtema är ljusblått, vitt och silver

• fitforfight

Har lagt en i mitt galleri! vävde in bokstäverna i & du får säg till om det är aldeles för rörigt.

Sokkerkakan skrev 2008-03-04 12:59:31 följande:
    ja men gör så.. jag tycker det är fint med rätt så snirkliga bokstäver.
  • Troll1

Ja, det är så jättesnällt! Man skäms nästan...

• Sokkerkakan
    fitforfight skrev 2008-03-04 13:10:38 följande:
    Har lagt en i mitt galleri! vävde in bokstäverna i & du får säg till om det är aldeles för rörigt.
    jag tycker det var jättesnyggt! men jag kan inte spara bilden.. men är det jag som är bakom flötet eller brukar man inte ta tjejens bokstav/namn först? Skulle du kunna göra en variant med namnen också så jag har två att välja mellan? Sandra & Thomas.
  • Thailand 08

Går det att göra med ros bakgrund?
    Jag har S och han M

• Sokkerkakan

förresten.. tror du att du kan ta bokstäverna framför och-tecknet? Kanske blir lite rörigt ändå..

• Troll1

När jag sitter vid en pc går det att kopiera, men inte från den här MAC-en. Ghaa
    Sokkerkakkan: Klicka runt hela bilden, efter ett tag funkar det. Annars kan du öppna i ett nytt fönster och testa igen. Det har blivit svårare sedan de ändrade i BT.

• Bellanote

KLicka inte upp bilderna för då kan jag inte spara dem heller. utan bara kopiera dem som de ligger i gallariet

• fitforfight

man kan nog ha det lite som man vill beror ju hur mycket man håller på traditioner. Vi har min sambos först. Ska fixa dina.

Sokkerkakan skrev 2008-03-04 13:13:34 följande:
    jag tycker det var jättesnyggt! men jag kan inte spara bilden.. men är det jag som är bakom flötet eller brukar man inte ta tjejens bokstav/namn först? Skulle du kunna göra en variant med namnen också så jag har två att välja mellan? Sandra & Thomas.
Svar på tråden Vill någon ha hjälp med photoshop?