• fitforfight

Vill någon ha hjälp med photoshop?

Tänkte att jag skulle erbjuda mn hjälp till er som vill ha:

Monogram
    ändra färg på något
    eller helt enkelt bara få foto modellretuscherat.

Jag har dock en liten 11 månaders hemma så jag gör bilder i den mån jag hinner.
    /Erika

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-04 10:48
    Har lagt in en Före/Efter i mitt galleri om nån e nyfiken.

• Svar på tråden Vill någon ha hjälp med photoshop?
  • Sokkerkakan
    fitforfight skrev 2008-03-04 13:24:06 följande:
    man kan nog ha det lite som man vill beror ju hur mycket man håller på traditioner. Vi har min sambos först. Ska fixa dina.
    ok. jag har gärna tvärtom om det är möjligt att ordna. Alltså S&T, och en Sandra&Thomas, men bara om du orkar och har lust. Jääättesnällt av dig!
  • Sokkerkakan
    Bellanote skrev 2008-03-04 13:23:40 följande:
    KLicka inte upp bilderna för då kan jag inte spara dem heller. utan bara kopiera dem som de ligger i gallariet
    Jag sparade så nu, men då sparar man ju bara den lilla bilden. Kanske är bäst om TS orkar maila över den sen i färdigt skick?
  • fitforfight

Finns två nu!

Sokkerkakan skrev 2008-03-04 13:26:33 följande:
    ok. jag har gärna tvärtom om det är möjligt att ordna. Alltså S&T, och en Sandra&Thomas, men bara om du orkar och har lust. Jääättesnällt av dig!
  • Piha

Om du hinner och har lust skulle jag också gärna vilja ha.
    Tyckte det med "bubbelhjärtat" i bakgrunden var supersnyggt.

Namnen är Pia och Jesper eller bara initialer (eller både och... :-]) Hjärtat i blekrött (rosa) och bokstäverna i starkt klarrött (om man får önska?)

Då jag själv fuskar lite i PS får du gärna beskriva här i tråden hur du gör så kanske jag kan själv och även hjälp andra.

// P

• Sokkerkakan
    fitforfight skrev 2008-03-04 13:45:19 följande:
    Finns två nu!
    Åh vad du är gullig! Men problemet med att spara återstår.. kan bara spara dem som miniatyrer. Kan du maila dem två till mig? tack tack tack!!
  • fitforfight

Visst! om jag får din mailadress

Sokkerkakan skrev 2008-03-04 13:54:06 följande:
    Åh vad du är gullig! Men problemet med att spara återstår.. kan bara spara dem som miniatyrer. Kan du maila dem två till mig? tack tack tack!!
  • fitforfight

Kan man säg!! nu har jag nog bara din kvar om jag har kollat rätt. Den kommer nån gång under dagen .
    Miss Blue skrev 2008-03-04 14:51:22 följande:

Nu fick du fullt upp...
  • Piha
    fitforfight skrev 2008-03-04 15:02:51 följande:
    Kan man säg!! nu har jag nog bara din kvar om jag har kollat rätt. Den kommer nån gång under dagen .Miss Blue skrev 2008-03-04 14:51:22 följande:
    ...och min... =)
  • AnneiLund

Tänk att det finns sånna som du...
    Som hjälper andra bara för att man vill.
    Blev så glad när jag såg det.
    Tyckte du skulle få veta det!

Svar på tråden Vill någon ha hjälp med photoshop?