• fitforfight

Vill någon ha hjälp med photoshop?

Tänkte att jag skulle erbjuda mn hjälp till er som vill ha:

Monogram
    ändra färg på något
    eller helt enkelt bara få foto modellretuscherat.

Jag har dock en liten 11 månaders hemma så jag gör bilder i den mån jag hinner.
    /Erika

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-04 10:48
    Har lagt in en Före/Efter i mitt galleri om nån e nyfiken.

• Svar på tråden Vill någon ha hjälp med photoshop?
  • Troll1

Kan bara hålla med övriga tjejer - Så snällt av dig att hjälpa oss andra (med tummen mitt i handen?!) Kanonjuste och så fint det blev!
    Kram på dej!

Och förresten, hur hinner du med baby o allt??

• Bellanote

FFF är en snäll bläckfisk med åtta armar som är som en redig mormor som ser till allas bästa *ler*

tack så mycket jag ska ha monogrammet du gjorde som framsida på festhäftet..

• Troll1

Vi tänker definitivt också använda våra!

• fitforfight

Han har faktiskt sovit jättemycket idag .Tack och lov!!
    Jag blir så himnla rastlös när jag inte har nåt project på gång och sen tycker jag det e kul när folk blir glada

Troll1 skrev 2008-03-04 16:49:27 följande:
    Kan bara hålla med övriga tjejer - Så snällt av dig att hjälpa oss andra (med tummen mitt i handen?!) Kanonjuste och så fint det blev!Kram på dej!Och förresten, hur hinner du med baby o allt??
  • fitforfight

Ha,ha! men jag vill hellre va en tusenfoting

Ska lägga in framsidan på mitt häfte så kan dy väl säg vad du tycker?

Bellanote skrev 2008-03-04 16:56:27 följande:
    FFF är en snäll bläckfisk med åtta armar som är som en redig mormor som ser till allas bästa *ler* tack så mycket jag ska ha monogrammet du gjorde som framsida på festhäftet..
  • fitforfight

Den va redan inne fast utan flagga.

fitforfight skrev 2008-03-04 17:50:25 följande:
    Ha,ha! men jag vill hellre va en tusenfoting Ska lägga in framsidan på mitt häfte så kan dy väl säg vad du tycker?
  • MissieA

Wooow vilken snäll brud du är

Skulle du kunna göra ett fint monogram till mig när du har tid med bokstäverna S och A. Vårt färgtema är champange och ljus orange.

Kul med en brud som hjälper andra, mycket bätre än tjaffs trådarna hehe.

• Tuttie

Oj vad snällt av dej.

Skulle oxå vilja ha hjälp med ett monogram , Bokstäverna A & S
    I färgerna, silver,blått(gänr isblå/ljusblå) o vitt..

tusen tack på förhand.

Kram kram

• fitforfight

Till båda er :

Vilken färg e det på pappret som monogrammet ska va på?

MissieA skrev 2008-03-04 17:55:41 följande:
    Wooow vilken snäll brud du är Skulle du kunna göra ett fint monogram till mig när du har tid med bokstäverna S och A. Vårt färgtema är champange och ljus orange. Kul med en brud som hjälper andra, mycket bätre än tjaffs trådarna hehe.
    [/citat]
    Tuttie skrev 2008-03-04 18:02:40 följande:
    [citat]
    Oj vad snällt av dej. Skulle oxå vilja ha hjälp med ett monogram , Bokstäverna A & SI färgerna, silver,blått(gänr isblå/ljusblå) o vitt.. tusen tack på förhand.Kram kram
  • MissieA

Vårt ska vara antigen i vitt eller champangefärgat, men mest troligt att det blir vitt.

Svar på tråden Vill någon ha hjälp med photoshop?