• fitforfight

Vill någon ha hjälp med photoshop?

Finns två nu!

Sokkerkakan skrev 2008-03-04 13:26:33 följande:
    ok. jag har gärna tvärtom om det är möjligt att ordna. Alltså S&T, och en Sandra&Thomas, men bara om du orkar och har lust. Jääättesnällt av dig!
  • fitforfight

Visst! om jag får din mailadress

Sokkerkakan skrev 2008-03-04 13:54:06 följande:
    Åh vad du är gullig! Men problemet med att spara återstår.. kan bara spara dem som miniatyrer. Kan du maila dem två till mig? tack tack tack!!
  • fitforfight

Kan man säg!! nu har jag nog bara din kvar om jag har kollat rätt. Den kommer nån gång under dagen .
    Miss Blue skrev 2008-03-04 14:51:22 följande:

Nu fick du fullt upp...
  • fitforfight

Oj förlåt!! den kommer ocå givetvis!

Piha skrev 2008-03-04 15:06:36 följande:
    ...och min... =)
    [/citat]
    AnneiLund skrev 2008-03-04 15:09:08 följande:
    [citat]
    Tänk att det finns sånna som du...Som hjälper andra bara för att man vill.Blev så glad när jag såg det.Tyckte du skulle få veta det!
    Åhh! Tack!
  • fitforfight

Dina ligger redan i mitt galleri! har skkrivit i din gästbok.

laverna skrev 2008-03-04 15:19:34 följande:
    hallå...du har tyvärr mig kvar om du hinner och har tid! skulle uppskatta det grymt! men det är ingen brådis. gör när du hinner!MVH Laverna
  • fitforfight

I mitt galleri!

Piha skrev 2008-03-04 13:51:51 följande:
    Om du hinner och har lust skulle jag också gärna vilja ha.Tyckte det med "bubbelhjärtat" i bakgrunden var supersnyggt.Namnen är Pia och Jesper eller bara initialer (eller både och... :-]) Hjärtat i blekrött (rosa) och bokstäverna i starkt klarrött (om man får önska?)Då jag själv fuskar lite i PS får du gärna beskriva här i tråden hur du gör så kanske jag kan själv och även hjälp andra.// P
  • fitforfight

Finns i mitt galleri!
    Miss Blue skrev 2008-03-04 15:27:13 följande:

Ursnällt!!Jag är helt lycklig över hur mycket hjälp man får här på BT utav i princip helt okända människor!!! Man blir glad
  • fitforfight

i mitt galleri!

AnneiLund skrev 2008-03-04 15:30:23 följande:
    Jag undrar om du har lust, tid och ork att göra en till mig med.Vi heter Anne & AndersTusen tack
  • fitforfight

Jag kan ju försöka! lägg din i ditt galleri så hämtar jag den. Är den scannad?
    Brud våren 2008 skrev 2008-03-04 15:32:15 följande:

Har du kunskap och intresse att föra över ett handritat monogram till photoshop-fixat?Om - hur går jag till väga, postar bilden till dig?STORT TACK
  • fitforfight

Brud våren 2008 skrev 2008-03-04 15:49:39 följande:

Hej FitForFight: nej den är tyvärr inte scannad, har inte åtkomst till scanner.
    Då blir det lite svårt för jag hir inte heller scanner

Kan du rita på ett ungeför i paint eler förklara detaljerat så kan jag göra en.
  • fitforfight

Han har faktiskt sovit jättemycket idag .Tack och lov!!
    Jag blir så himnla rastlös när jag inte har nåt project på gång och sen tycker jag det e kul när folk blir glada

Troll1 skrev 2008-03-04 16:49:27 följande:
    Kan bara hålla med övriga tjejer - Så snällt av dig att hjälpa oss andra (med tummen mitt i handen?!) Kanonjuste och så fint det blev!Kram på dej!Och förresten, hur hinner du med baby o allt??
  • fitforfight

Ha,ha! men jag vill hellre va en tusenfoting

Ska lägga in framsidan på mitt häfte så kan dy väl säg vad du tycker?

Bellanote skrev 2008-03-04 16:56:27 följande:
    FFF är en snäll bläckfisk med åtta armar som är som en redig mormor som ser till allas bästa *ler* tack så mycket jag ska ha monogrammet du gjorde som framsida på festhäftet..
  • fitforfight

Den va redan inne fast utan flagga.

fitforfight skrev 2008-03-04 17:50:25 följande:
    Ha,ha! men jag vill hellre va en tusenfoting Ska lägga in framsidan på mitt häfte så kan dy väl säg vad du tycker?
  • fitforfight

Till båda er :

Vilken färg e det på pappret som monogrammet ska va på?

MissieA skrev 2008-03-04 17:55:41 följande:
    Wooow vilken snäll brud du är Skulle du kunna göra ett fint monogram till mig när du har tid med bokstäverna S och A. Vårt färgtema är champange och ljus orange. Kul med en brud som hjälper andra, mycket bätre än tjaffs trådarna hehe.
    [/citat]
    Tuttie skrev 2008-03-04 18:02:40 följande:
    [citat]
    Oj vad snällt av dej. Skulle oxå vilja ha hjälp med ett monogram , Bokstäverna A & SI färgerna, silver,blått(gänr isblå/ljusblå) o vitt.. tusen tack på förhand.Kram kram
  • fitforfight

Vilka bokstäver och färger?
    bagar maria skrev 2008-03-04 19:27:57 följande:

hej fit for fight.... jag undrar om du har lust att hjälpa mig också med ett monogram.. är sååå usel på sådant? Vore jättetacksam!
  • fitforfight

Nu har jag gjort över 30 monogram idag så nu tar jag paus till imorgon /Erika

• fitforfight

För tillfället gör jag inte fler monogram här i tråden,blev helt snurrig av att hålla reda på allt .
    /Erika

Svar på tråden Vill någon ha hjälp med photoshop?