Förlovningsringar
Får jag fråga vad Era förlovningsringar kostade?
vore intressant att se vad medel ligger på ungefär.
Får jag fråga vad Era förlovningsringar kostade?
vore intressant att se vad medel ligger på ungefär.
15 000 för båda. Det är dyrt, men värt varenda krona. Vi har handsmidda ringar i palladium, och ville ha dem grovhamrade. Eftersom palladium är hårt så kostade hantverket lite extra. Vi har aldrig någonsin ångrat att vi la ut så mycket på våra ringar!
Våra kostar strax över 9000kr tillsammans, matta vitguldsringar från TCOL. Jättesnygga *ler*
Runt 6000 kr för båda... 7mm breda släta ringar i rött guld, med gravyr inuti.
Tror vi gav ca 3200 för båda.. Schalins i rött guld (bild finns i mitt galleri).
Min ring kostade 6500 och hans 5000
11000 kr för båda. Vitt guld. Hans är 6 mm bred och slät. Min är 4 mm bred, alliansring, 15 små diamanter.
13500 för båda. Hand är i Platinum 6mm slät ring. Min i rött guld 4 mm slät. Helt klart värt varenda krona de också!
Min kostade 40 000:-, den är i platina och med princess slipade diamanter på 1,04ct tw vs
Våra kostade 2200 för båda. Det är släta schalingringar som är 2 mm höga & 4 mm breda.
Våra kostade 2300:- inkl. gravyr inuti och utanpå. De är i silver. Det är alltså för båda två, men jag fick dem gjorda av min bästa vän som också är guldsmed Däremot funderar vi på att göra om dem till vitguld när vi gifter oss och det kommer gå på en aning mer... (Alltså, inte göra om dem, utan göra kopior då.
)