Förlovningsringar
Får jag fråga vad Era förlovningsringar kostade?
vore intressant att se vad medel ligger på ungefär.
Får jag fråga vad Era förlovningsringar kostade?
vore intressant att se vad medel ligger på ungefär.
Våra kostade lite drygt 6000 kr för båda, de är gjorde i blankputsat titan och jag har en liten grön diamant i min. Finns bild i mitt galleri om ni är intresserade.
hämtade just dem
400 :) med gravyr. stört fina i silver då ingen av oss gillar rött guld. platina eller så blir till bröllopet senare...
så nu återstår bara allt knåpande till vår dag (fredag då min sambo fyller år) att överaska o planera.
Min kostade 3000:-,guld och vitguld, handsmidd, men det är 4 år sedan. M2b fick en ring som min pappa har haft, i guld och järn, jättesnygg!
Våra kostade 6500 för båda i guld. Vigselringen till henne ska jag designa själv och låta tillverka, men det dröjer ju ett tag så vi hinner hitta en design som båda gillar.
Men inte i PLATINA?????
Platina är den dyraste ädelmetallen, kostar ca 3ggr mer än vitguld.
Mrs Mommy skrev 2008-03-27 10:58:46 följande:
Tack!
Alla är i platina
Vi fick ändå våra Platinaringar till ett väldigt bra pris! Svårt att tro kanke...
Kollade på andra ställen, och då hade vi fått betalat 40 000 för båda!!!!!! :-O Så i förhållande till det var ju 24000 "billigt"
Om vi skulle betalat rhoderieringskostnad varannat år, så går det nog jämt upp!
Min förlovningsring kostade ca 25000 (platina med 3 diamanter) och våra vigselringar går på 15000 tillsammans (min 2mm slät platina och hans 6mm slät platina) - mycket billigare med platina i England (och då fästmannen är därifrån var det enklast). Helt fantastiskt nöjd med vårt val trots kostnaden!
saragran - det var bra pris!
Min kostade runt 950?, vittguld med 7 diamanter, specialbeställd hos guldsmeden.
min förlovningsring kostade 7000,- våra vigselringar vet jag int ehelt ännu.. Har hittat en till mig som kostar 18000.. Min m2b vill ha en så enkel och liten ring som möjligt så hans ligger väl på ca 2000,- Allt i vitt guld mina ringar med massor av diamanter.. Bild på förlovningsringen finns i mitt galleri!
Jag vet inte riktigt tror att de kostade ungefär 10 000 styck, osäker....
Tror jag betalade 5.400,- för bägge.
7000 kr för bägge. Vitt guld, jättefina!