Inlägg från: johansdotter |Visa alla inlägg
  • johansdotter

Budgettips

Vet inte riktigt om dom finns kvar...men jag hittade oblekta lakan för 9:- på ikea. Ska ha dom som stolsöverdrag och dukar....köpte även deras "spetstyg" för 7:-/m som jag ska ha över lakanen. Blir snyggt med dom oblekta under och den knallvita spetsen på. =)
    Även den numera klassikern, fiberduk, att dekorera rummet med. Hittade 30m för 99:- på bauhaus.

• johansdotter

Ett annat tips är...
    Då jag gjort inbjudningskorten själv med bla tapet, så har jag funderat på att ta och göra löpare av en del av den för att binda ihop allt...

Kan också varmt rekommendera loppis och second hand för att hitta billiga fina saker!
    Själv måste jag sätta band på mig....hittar sååååååååå mycket fina saker...*S*

Tänk även på att det alltid är fler som gifter sig....så då kan du sätta ut dina saker på annons för en billig peng och på så vis få tillbaka lite av pengarna och samtidigt göra någon annan lycklig över billiga bröllopsaker. Är juh annars inte såååååå ofta man behöver 24 små vaser eller 60 i princip oanvända lakan....XD

• johansdotter

*ASG*

Troll1 skrev 2008-03-13 16:50:47 följande:
    Du får smyga i grannarnas trädgårdar nattetid. Vad jag vet så är det där man ser dem.
  • johansdotter

Här finns många tips på saker man kan göra själv.
    Dessutom till ett mycket bättre pris än Panduro.
    www.cchobby.se/

• johansdotter

Det kan du göra....och om du som vi ska ha ett spetstyg över...så syns det inte.
    Går juh annars att "duka över" skarven då bordet brukar vara fullt på bröllop.

Ilbäcksan skrev 2008-05-16 11:40:38 följande:
    Alltså det här med lakan, hur arrangerar man det, lägger man flera lakan omlott så att säga? Våra bord är 360x80 och jag känner inte till såna långa lakan :)
Svar på tråden Budgettips