• Nufsan

Budgettips

Vi kommer göra som så att man får en cd skiva med kuvert per par eller om man kommer själv så får man ett eget.

Jag tror inte alla har med sig kamera och för att slippa onödiga portokostnader.

Troll1 skrev 2008-03-31 14:12:06 följande:
    Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-03-31 11:15:02 följande:
    Precis som jag skrev ovan Engångskameror blir dyrt...
  • Nufsan

Titta runt på brudbuketter och se alternativa val.

Jag har beställt från en tjej som har sin "butik" hemma.
    1000 kr för min brudbukett, coursage till m2b, 1 st handledsbukett till tärnan och 2 näbbuktter till näbbarna! Tycker jag iaf var billigt!

• Nufsan

Ngn som vet vart man kan köpa tunna sjalar att ha över axlarna? Ska ha till tärnan och brudnäbbarna!

• Nufsan

Nej Lindex har ingen sååå tunn sjal som jag tänker mig, lixom genomskinlig!

Hittade skor till tärnorna för 50 kr styck på Din Sko, veckans erbjudande, kostar normalt 280 kr

Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-04-20 18:35:33 följande:

Jag hade nog försökt hitta något snyggt typ och sy upp dem själv Det finns iofs sjalar på Lindex som inte var såå dyra.. Min tärna ska sy upp sin egen sjal.
  • Nufsan

Ja, får nog titta runt. Har krav på vilken färg det ska vara så det lär inte vara så jättelätt och hitta!

Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-04-20 19:56:39 följande:

Hmm varför inte köpa typ spets tyg? Och sy upp sjalar Jag tror det kan bli snyggt. Kolla runt i olika tyg affärer Det var super billigt. Ibland har man tur
  • Nufsan

Miss blue, DM mode hade sjalar i silver,kolla där om ni har en sån i närheten

• Nufsan

Jag har köpt tärnklänningar i helgen.... mot alla konstens regler så har jag valt benvita (ivory) i färg på deras klänningar... Undra hur många som kommer störa sig på det

• Nufsan

Vi har hyrt in en kille som ska bli våran DJ kvällen till ära! Kostar visserligen 2 000 kr, men då slipper vi bekymra oss om den biten!

• Nufsan

Jag har också köpt dem och tyckte de var lite tunna, men som trampetroll säger så ska det ju på dekorationer och så... Sen så tror jag inte man tänker på det så heller.

Ni som har vita bord så tror jag man inte märker de ett dugg, vi kommer ha bruna så där blir det säkert så man kan skönja att de är tunna, men jag har köpt 20 st så kanske kan jag lägga dubbelt.

Vit ros skrev 2008-06-08 23:36:28 följande:

Jag köpte ett ikealakan som jag ska provduka med hemma. Dem känns väldigt tunna. Man kan lätt se handen igenom, men vi har vita bord sen i lokalen och då tror jag inte det märks nåt.Lakanen är 250cm breda i alla fall. Så det beror väl lite på hur långa bord det är.
Svar på tråden Budgettips