Inlägg från: MsSandra |Visa alla inlägg
  • MsSandra

Budgettips

Beställde min klänning i kina.. med slöjor, väskor, handskar, underkjolar, ringkuddar och lite extra krusiduller.. för 1600 kronor...

Vi beslöt oss också för att bjuda alla på 3 rätters middag + brudskål + tårta och kaffe.. men dryck till maten får de stå för själva.

Beställde även korsett i utlandet, till förmånlig penning!

Har också idag provbundit min brudbukett för att se om jag klarar av det... den kostade runt 200 (vet inte om jag ska ha den än, men jag gillar den skarpt) ska lägga ut en bild i mitt galleri sen om jag kan..

Tiara och/eller diadem kan man oftast låna på kyrkan istället för att köpa...(sällan man använder den igen..) jag ska nog beställa en/flera från kina.. så säljer jag dem om jag inte vill ha dom.. :) betydligt billigare än i sverige iaf..

Ja det finns mycket man kan tänka på och pyssla med...
    LYCKA TILL ALLA :)

MVH Sandra

• MsSandra

Sofiaa84:
    Det finns ganska många ställen att kika på, det är iaf minst ett tiotal större företag/försäljare som säljer via nätet.. om du vill ha länkar kolla "kina trådarna" på forumet!

Ebay är ett väldigt bra ställe att hitta klänningar på.. sök där och kika om du ser något du gillar - de säljer oftast efter dina egna mått!

(tips: kolla så säljaren har gjort många försäljningar.. och kolla omdömena.. om de är många positiva resp negativa.. och kolla så de 30 senaste inte bara är förstagångsköpare) :)

Lycka till!
    / Sandra

Svar på tråden Budgettips