Inlägg från: Pearldrop |Visa alla inlägg
  • Pearldrop

Budgettips

Den här sidan gillar jag :D
    Tärnor och bestman köper sina kläder själva, vi har dock sagt att vi kommer vilja att de har vissa färger att hålla sig till, men det behöver itne vara fancy kläder:
    exempelvis ett par svarta vanliga byxor från hm om de så vill och en rosa tröja, om det är rosa och svart vi väljer vill säga..

Det känns lite snålt... men.. det är ju ändå vanliga kläder de kan använda sen efteråt också..

Sen finns det säkert massor med saker att spara pengar på , min m2b vil ltex inte ha en till ring, han bara graverar ett til ldatum i förlovningsringen (vi har de finaste förlovnignsringar vi kunde hitta, dyra, men vi föll pladask för dem så det känns helt ok!)

• Pearldrop

Fint vanligt tyg att lägga över borden, ikea har fina värmeljushållare i flera färger som man kan välja till färgtemana, sen så sätte rman värmeljus i dem, lägger ut lite glitter omkring dem.. ;) jättefint! (hoppas jag!)

• Pearldrop

Jag har tänkt ha en svart sammetsduk med "krsitaller" utspridda i mitten längst hela borden, de borde glittra fint :) och det borde vara lätt att få tag i nånstans.. men svart smametstyg, har ni sett det på ikea?

• Pearldrop

Jag lärd emig dricka vin i höstas och då endast liebfraumilch - det mest smaklösa man kan hitta för att citera marian keyes ;)

• Pearldrop

Jag drack mycket black tower i femtonårsåldern ;) sisådär 2-3 flaskor per vkäll så de tär väl lite uttjatat :P Fast då hällde man ju bara i sig, till skillnad från nu som man helst vill att de ska smaka gott också ;)

Saft däremot, dricker jag INTE ;) och inte kaffe, och inte mjölk, och inte te.. :P

Men nu kom vi nog bort från ämnet - ursäkta mig :D

• Pearldrop

*kickar igång tråden igen...*

• Pearldrop

men ta gärna inte ris, ta solrosfrön eller något.. tänk på de stackars fåglarna :(

• Pearldrop

Fåglarnas magar sväller av ris och de mår inte alls bra av det!

• Pearldrop

okej jag erkänner mig överbevisad :P tänkte bara på de stackars fåglarna..

Svar på tråden Budgettips