Budgettips
Jag köpte små rosor på Pandurohobby nu på rean. 12st för 10:- köpte både vita och blåa. Tänkte ha som bordsdekoration. I små små vaser (typ snapsglas).
Jag köpte små rosor på Pandurohobby nu på rean. 12st för 10:- köpte både vita och blåa. Tänkte ha som bordsdekoration. I små små vaser (typ snapsglas).
Vi kommer att skippa engångskamrerorna o istället uppmana folk att ta med sig sina egna. Vi kommer också att ge bort cd-skivor så de kan bränna ut dem så vi kan få dem efteråt
Nalle Puh 40 skrev 2008-03-30 20:29:54 följande:
Det finns på Jysk
Jag köpte Stora tallrikar på Rea som jag ska ställa våra blockljus på. Och mellan ha små små vaser med horentiza i sen får det räcka med dekoration
Och på Honnörsbordet så blir det rosblad utrstödda på bordet förutom ljusen
Nja jag tycker svindyra bröllop kommer att bestå däremot så verkar det som om vi nog börjat inse att det är en heeel deeeel pengar som går på en enda dag..
Hahaha Om man inte har en brud som inte vill ha en dyr ring m m hehe
Toppen förslag
Jag hade nog försökt hitta något snyggt typ och sy upp dem själv Det finns iofs sjalar på Lindex som inte var såå dyra..
Min tärna ska sy upp sin egen sjal.
Hmm varför inte köpa typ spets tyg? Och sy upp sjalar Jag tror det kan bli snyggt. Kolla runt i olika tyg affärer
Det var super billigt. Ibland har man tur
Pluggisen.
Vi kommer att ha dans men vi kör via cd köpte en skiva som är till för bröllop och den kommer vi att köra men även annan blandad musik som passar sig dne dagen
Pluggisen Skivan heter
Bröllop - Vår lyckligaste dag