Inlägg från: grabbarna |Visa alla inlägg
  • grabbarna

Hjälp mig dra ner kostnaderna mer??

dukar det fungera rinte att köpa lakan på ikea som många gör

500:- för tärnbuketten och 300:- för näbb buketten får mig att höja på ögonbrynen framförallt 300:- till näbben.

man behöver ju inte heller stå med eget ris, ofta tar ju gästerna med sig det själva eller så häller man det bara i en stor skål/korg som du är inne på

• grabbarna

dukar det fungera rinte att köpa lakan på ikea som många gör?

500:- för tärnbuketten och 300:- för näbb buketten får mig att höja på ögonbrynen framförallt 300:- till näbben.

man behöver ju inte heller stå med eget ris, ofta tar ju gästerna med sig det själva eller så häller man det bara i en stor skål/korg som du är inne på

• grabbarna

du har ju dragit ner väldigt mkt i den här tråden nu kan det finnas nåt kvar ska vara fotografen i kyrkan då men annars har du skurit ner hårt/bra tycker jag

• grabbarna

här där jag bor får man låna dukar på församlingshemmet.det kan ju vara värt att kolla upp, annars har jag hört många som köper lakan på ikea för 7 el 9 kr st

• grabbarna

nähä vad synd, det trodde jag var standard på ett församlingshem

• grabbarna

du har inte dollarstore där du bor? nu vet jag inte riktigt hur dina dekorstenar ska se ut men där har dom en hel del i olika färger och former.

• grabbarna

oja,oja tradera är toppen men ganska farligt också för ibland så har man bara utan att man vet hur det gick till klickat på köp nu eller nåt

Quicksand skrev 2008-03-12 21:15:47 följande:
    vi vill oxå komma undan billigt, ett tips är att gå in på tradera och fyndajag la bud på 50 organza påsar för 25 kr, där som jag vann, som jag ska ha ris i.vann även min tiara där som jag fick för 40 kr, den är hur fin som helst...ett tips bara.
Svar på tråden Hjälp mig dra ner kostnaderna mer??