• grabbarna

ny övikstråd

Om inte jag är helt fel ute så stängs tråden nu så därför blir det en ny

gamla tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2636846-12.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-09 13:12
    GIFT
    080531 jelikr , i Björna kyrka
    080607 The Bumblebee, i kapell vid havet
    080607 Stfa, Själevads kyrka

080614 080614, Grundsunda kyrka
    080628 Järvedsullis Själevads hembygsgård
    080705 Miapias Själevad festen stensöden
    080802 Grabbarna Vibyggerå Ga Kyrka, fest på Docksta bygdegård
    080802 73an Arnäs festen Landsjö
    080808 FruT 080808 Nätra kyrka, festplats örnnästet

• Svar på tråden ny övikstråd
  • miapias

FruT 080808 skrev 2008-05-28 08:15:00 följande:

Oj vad få!Vi har OSA den 28/6 och det är bara enfamilj som inte svarat ännu.Men vad jobbigt att så måpnga inte svarat i tid!
    nu är det fler som har svarat... vi är väl uppe i 46 av 63 men många har sagt muntligt att de kommer men inte ringt till toastmastern....*grrrr*
  • jelikr

Kan säga att nu börjar bröllopsnerverna vara på helspänn
    Igårkväll var vi och ställde irodning bord och dukade och grejade , så det inte är så mycket kvar till imorrn.
    Då kommer vi att åka till Övik hämta kläder och hårgrejer och lämna hos frissan samt göra de sista matinköpen.
    Sen blir det L-mon och det sista piffandet samt göra efterrätt.

Imorrnkväll kommer det lövas utomhus och dekoreras inomhus , men det får vi inte va med på.
    Ska bli så kul att se helheten sen på lördag

Idag ska min alldeles snart man hämta allt på systemet , enligt honom det viktigaste på festen

Hoppas på en någorlunda tidig kväll imorrn så jag inte är allt för trött på lördag. Har haft svårt att sova sista nätterna , hjärnan vill liksom aldrig lägga av att fundera på allt. Det bara mal och mal i huvet....
    Skönt sen när allt är över att kunna slappna av och förhoppningsvis sova ordentligt nån natt.

• grabbarna

åh vad spännande att vara så nära......ser fram emot en rapport för du sviker väl oss inte...

• jelikr
    grabbarna skrev 2008-05-29 13:53:12 följande:
    åh vad spännande att vara så nära......ser fram emot en rapport för du sviker väl oss inte...
    Självklart ska ni få höra om dagen D så fort jag har möjlighet
  • miapias

Idag ska min alldeles snart man hämta allt på systemet , enligt honom det viktigaste på festen

har ni förbeställt eller hur gör man´???

• FruT 080808

Spännande!!
    Hoppas att ni får en underbar dag!
    Ser verkligen fram emot att höra hur det gick sen

• FruT 080808
    grabbarna skrev 2008-05-28 08:30:22 följande:
    ja du *suck* bröllopsvalsen är ett gissel för dels kan vi inte dansa men vi ska lära oss och dels så har min sambo så knäppa förslag så jag blir alldeles matt, han är helt knäpp ibland men seriöst alltså han föreslog waltzing matilda med the pouges som nog är världens mest trista och deprimerande låt som dessutom är 8 min lång.....själv förelsog jag den här så att vi kunde göra nåt kul av det hela iom att vi inte kan dansa och även om vi lär oss lär det inte bli snyggt alltså..youtube.com/watchmen jag blev nedröstad både av sambon och våra toasmasters tycker det vore skitkul att ha en brudtango istället och att börja med vals de första stroferna innan hon börjar sjunga gästerna skulle ju undra vad vi sysslar med men,menmen nu verkar det blir den här istället inte vacker direkt men en kompromissyoutube.com/watch
    Hihija jag gillade verkjligen den sista
    Men den skulle nog bli nedröstad rätt fort av min M2B *hihi*
  • jelikr
    miapias skrev 2008-05-29 19:42:46 följande:
    Idag ska min alldeles snart man hämta allt på systemet , enligt honom det viktigaste på festenhar ni förbeställt eller hur gör man´???
    Jonny var in och pratade med nån där om det var förra eller ännu förra veckan. De behövde inte veta så långt i förväg men de beställde iaf hem det vi skulle ha.
    Det blev bestämt att senast idag klockan 14.00 skulle allt vara klart och de skulle sms:a om det var klart innan.
    Så när han kom dit hade de plockat ihop allt redan , jätteenkelt! Blir det sen mycket över (Jonny tror det mesta ska gå åt sen under semestern men jag är skeptisk) är det bara att åka dit med kvitto och lämna tillbaks.
  • miapias

oki vi ska börja planera för fullt till veckan då vi vet hut många som kommer

• järvedsullis

jag vet att det är hemskt, men jag har ingen lust att planera nå mer, jag orkar inte ta tag i saker som borde göras osv!

Herregud det är ju bara en månad kvar! Det är ju nu det ska bli kul...

Svar på tråden ny övikstråd