Nej, fyy va tråkigt för dig. Det är ju verkligen ens värsta mardröm som har hänt dig. Lider med dig.
Om du funderar på att låta någon sömerska härikring fixa till den, så vet jag en tjej som heter Pernilla Skogsberg som har en egen atelje i Husum.
grabbarna skrev 2008-05-19 15:50:00 följande:
precis hämtat ut och provat min klänning och jag är fruktansvärt besviken och vill mest gråta faktiskt den är bara så fel!!!* dom hade missat en blomranka som dom gjorde senare men dom har inte broderat dit den utan klistrat fast... den sanslöst fult!!!* passformen är hemsk är en massa tyg över uppe vid bysten/midjan och så fel har vi absolut inte mätt och även om jag drar ihop den max tror jag inte det kommer se bra ut* om det är tyget som är tjock eller om dom sytt in en skena vet jag inte men rakt över brösten går en söm som står ut coh det blir ett mellanrum mellan mina bröst och klänningen..klar madonna varning när det står ut sådär*och den broderade sjalen som följde med var förövrigt inte broderad för fem öre utan att vitt tygsjok seriöst har dom tänk att man ska ha nåt dylikt på sig?bilder på eländet finns i galleriet.fick förövrigt ingen klädgarderob heller som lovat så nu ligger ner nertrulad i kartongen igen