• SanOsc

Brasiliansk vaxning

Jag gjorde min brasilianska i malmö, hon använde varmvax utan remsor - med händerna.

Det hela tog max 7-8minuter. Hon var superbra, resultatet blev så jäk*a bra. Var len som bara den i två-tre v och sen tillbaka efter ca 5 veckor. Kostade 300kr och värt varenda öre.

Tyvärr bor jag i Sthlm nu och har inte hittat någons om är så bra. De flesta tar så jäkla lång tid på sig o resultatet blir bara sämre.

Så, pröva Malmö tjejer!

• SanOsc

Sen med tanke på smärtan. Ja, det kändes, men långt ifrån ont. Inte så man ville gråta direkt, utan mer ont men mer arg-ont - någon som förstår?

• SanOsc

Fröken Planera skrev 2008-03-16 18:14:43 följande:

Gå till Julis kosmetik, jag är nästan säker på att det är där Sanosc har varit. Både tiden och priset stämmer. det kan vara svårt att få tid där, men ring och hör med dem.
    Precis! Helt underbart duktiga.
    Adressen är: Kalendegatan 9

www.malmo.com/guide/profile.asp&cid=519&c=13&d=10
  • SanOsc
    Julia76 skrev 2008-03-16 23:36:37 följande:
    Nu har jag inte läst hela tråden så det kanske redan finns bra svar på salonger i Stockholmsområdet, men jag var hos en jätteduktig tjej som heter Carro, hon finns på Salong Blond i Enskede. Nära tunnelbanan, så det är lätt att hitta dit. Hon gör även naglar, jätteduktig på det med, hon ska göra mina innan bröllopet :)Angående den brasilianska vaxningen var hon snabb, och hon såg till att huden var spänd, och hon tog lagom lite i taget, precis så man klarade av det. Jag är faktiskt jättenöjd!Och ja, det gör ont :( men man blir så len och fin att det är värt det!
    Gör hon det med remsor eller med händerna? Varmvax?

Skulle vara guld o hitta en bra här i Sthlm också, så man inte behöver besöka familjen så ofta i Malmö för att få sin vaxning.
  • SanOsc
    Julia76 skrev 2008-03-17 14:41:45 följande:
    Hon gör det med varmvax, alltså med händerna och inga remsor.Ska kolla om jag hittar nån hemsida, fick nämligen numret av en kompis.
    Vad snällt. Kanon om du hittar.
Svar på tråden Brasiliansk vaxning