• Melis

Brasiliansk vaxning

hm...jag undrar om jag vågar göra det själv... ska nog prova det, helst när min älskade är bortrest så att jag inte står där med ena halvan av musen hårig och den andra helt flådd...hehheh

Vet ni vad det heter den burken på kicks? Jag har sett nån typ grön förpackning står typ nåt och brasilian, men vågade inte läsa så mkt...

• Melis

okej...men är den gröna burken som man ska använda för vaxningen "downstairs" också...

Kanske börja med att vaxa armhålorna o se hur det går...

• Melis

jag såg något pris på en salong som jag passerar på vägen hem...tror det det runt 500, kanske 550...

• Melis

Det finns en salong i närheten av mig men är lite mesig, det är typ modeller som jobbar där och så ska jag komma där och spreta med benen....

• Melis

Jag har ju provar den orange vaxen från Veet på benen, tycker att det är krångligt... tycker inte att den är särskilt bra. Ska nog prova den gröna och göra själv brasilian vax....

• Melis

ja jag får väl testa men då kör jag på den andra...återkommer nästa vecka...

• Melis

Beuty Lounge i Hbg, ligger på gasverksgatan...vid lampaaffären..., inte långt från Frisyrmakarna där vid Söderpunkten

• Melis

Beuty Lounge i Hbg, ligger på gasverksgatan...vid lampaaffären..., inte långt från Frisyrmakarna där vid Söderpunkten

Svar på tråden Brasiliansk vaxning