Inlägg från: niklasbivandefru |Visa alla inlägg
  • niklasbivandefru

Brasiliansk vaxning

jag svarar oxå.. hoppas de e ok, ja de går fort. Ibland har de 20 min ibland tar det 40 min, beror lite på hur mycket hår kunden har.
    Lycka till

• niklasbivandefru

när jag har utfört brasse på kunder så frågar jag alltid hur mycket el lite dom vill ha kvar, standard är att man vaxar "läpparna".
    Ett tipps till er som ska vaxa er.. peela och smörj in området innan det motverkar att ni får inflammationer i hårsäckarna.
    Bit ihop o lycka till

• niklasbivandefru

ja kan varmt rekomendera beauty and medical team på kungsgatan 79, dom e super duktiga på brasse.
    Lycka till

• niklasbivandefru

stämmer bra :) där har jag jobbat

• niklasbivandefru

Hmmm svårt o säga... när man vaxar så brukar man inte vara pricking så länge, jag rekomenderar alltid att tvätta området man vaxat med sin vanliga rengöring till ansiktet och smörja in med sin dagcreme, men INTE innan 24 timmar efter vaxningen!!!
    Och att man inte har trosor med massa spets på utan med bomull strosor stället, peela området innan vaxning.
    Lycka till

• niklasbivandefru

Hmmm svårt o säga... när man vaxar så brukar man inte vara pricking så länge, jag rekomenderar alltid att tvätta området man vaxat med sin vanliga rengöring till ansiktet och smörja in med sin dagcreme, men INTE innan 24 timmar efter vaxningen!!!
    Och att man inte har trosor med massa spets på utan med bomull strosor stället, peela området innan vaxning.
    Lycka till

• niklasbivandefru

Lycka till

• niklasbivandefru

du kan använda vanlig skrubb eller peeling handskar, smörj efter oxå.

Svar på tråden Brasiliansk vaxning