• Liten liten kanin

Fina CD-skivor + kuvert?

Någon som vet var i Sthlm eller på nätet man kan köpa fina brännbara CD-skivor, typ med nåt gulligt mönster på? Behöver även kuvert gjorda för en CD-skiva. Visst 17 borde det finnas?
    Vi tänkte lägga fram på festen, färdigadresserade till oss så gästerna kan ta hem och bränna sina bilder till oss.

• Svar på tråden Fina CD-skivor + kuvert?
  • stinakina

Den här tråden lägger jag som favorit!!

Jag vill också veta...vi ska ju med lägga fram skivor..

• Pumpkin

Jag är tveksam till att det finns färdiga skivor med mönster på, men det går ju alltid att köpa skivor som man kan skriva ut mönster på själv om man har en sån skrivare.

Men jag har gärna fel

• misstrixie

Det är ju en smart affärsidé annars som nån borde ta vara på.

• Liten liten kanin

Hehe, ja vi får hoppas att nån drar igång innan den 26:e juli.

• Liten liten kanin

...men CD-kuvert VET jag att jag har sett nånstans. Minns inte var bara.

• bruden08

VILL VETA.......TÄNK NU SÅ DET KNAKAR
    Liten liten kanin skrev 2008-03-13 11:49:44 följande:

...men CD-kuvert VET jag att jag har sett nånstans. Minns inte var bara.
  • Liten liten kanin

:-d knaaaaak, braaaak, knaaaak , nä det hjälper inte... :-d

• lillasmilla

puff! vill med veta!

• Zozo

Man kan köpa självhäftande etiketter och skriva ut pa skrivare (finns för cd). Vi köpte sedan kvadratiska kort som vi satte en sadan där plupp i (en liten rund, självhäftande mousseplupp) som haller fast cd. till korten fanns kuvert i samma format.

• september2008

vi har en skrivare som man kan skriva direkt på cd-skivor. man köper speciella skivor som är helt vita på ovansidan. sedan så gör man en front på ett program som kom med skrivare och poff så har man en unik skiva. har gjort så men många av mina egen brända filmer/musik skivor. gjorde även en skiva med blandade barnlåtar och hade på ovansidan en massa bilder på min son

Svar på tråden Fina CD-skivor + kuvert?