• DanKat

Alkoholfri möhippa

Självklart kan du ha möhippa utan alkohol!!!!!!! Jag har bara varit på en möhippa eftersom knappt någon av mina kompisar har hunnit gifta sig än, men det var verkligen inte någon som hade en tanke på att det skulle vara någon alkohol med på den. Vi hittade på roliga uppdrag på stan som den blivande bruden fick utföra och sen åt vi middag hemma hos en av kompisarna varefter vi på kvällen for till en annan av kompisarna och mumsade på kakor och chokladfondue i deras härbre Jättemysigt! Blev bjuden på en annan möhippa i höstas men den hade jag inte så stor lust att gå på, bl.a. för att det "räknades" med att man skulle dricka en massa alkohol... vilket jag helt enkelt inte gillar... (å så är jag dessutom inte direkt nära vän med bruden heller). Blev kanske onödigt långt svar det här Det jag ville få fram var som sagt att jag tycker det är självklart att man kan ha precis lika roliga möhippor utan alkohol, det går att hitta på massor med roliga saker ändå! (det är bara att kolla på alla tips här inne på BT )

Svar på tråden Alkoholfri möhippa