• milla1982

Nu är snart stunden inne.....

Herregud nu är det snart dax asså...

Klänningen hänger hos frissan, tärnan har anlänt från Sthlm, ringarna är nyputsade, mamma har fått ett manus för brudskålen, kameran ska laddas, väskan för dagen efter ska packas....nu är det inte långt kvar.....I MORGON SKA JAG GIFTA MIG!!!!!

och jag är inte det minsta stressad, jag har varit mer stressad över att jag inte hunnit göra klart allt på jobbet inför två veckors frånvaro... hemligeheten ligger nog i min vana att jobba med projekt (jobbar som projektingenjör i byggbranschen) och jag har applicerat min filosofi att göra realistiska listor som jag prickat av under en längre tid, är van att få hålla många bollar i luften på jobbet :)

Ville bara skriva av mig lite, trodde inte att det skulle vara så här otroligt lyckligt och roligt att gifta sig, det känns verkligen som en dans på rosor (hittills iaf)......

Jag återkommer med hur det gick på söndag eftermiddag........:)

• Svar på tråden Nu är snart stunden inne.....
  • Liten liten kanin

Gud vad spännande! Lycka till med allting!

• jelikr

Stort lycka till!!!

Jag längtar tills det är dags för oss...
    Det låter som ni kommer få en underbar dag.

• Fenixx

så härligt, ha det jättebra nu på eran dag.

• Äntligen är det min tur

LYCKA TILL!!

Vi väntar med spänning för att få höra om allt... O gärna bilder

• chickpea

Åh, hoppas du får en underbar dag!

• milla1982

ok, nu kommer dom o hämtar mig om fem minuter....det största problemet just nu är hur sjutton jag ska få plats med underkjolen i bilen....jajaj det löser sig....

AAHHHHHH idag ska jag gifta mig!!!!!!!!!!!!!!!!!

• AnnaochHenrik
    milla1982 skrev 2008-03-15 08:13:57 följande:
    ok, nu kommer dom o hämtar mig om fem minuter....det största problemet just nu är hur sjutton jag ska få plats med underkjolen i bilen....jajaj det löser sig....AAHHHHHH idag ska jag gifta mig!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Åååå, vad spännande! Ha nu en underbar bröllopsdag!
  • Baccus

Njut av dagen det, kommer bli super

Svar på tråden Nu är snart stunden inne.....