• JohanoCissi

Vad till mansmorgongåva??

Kan ni ge mig tips på prylar som morgongåva till min blivande? Har sett att många ska ge så kallad "secret box" men det är nog inget för mig. Smycken är kanske inte heller så lätt. Han använder inte så mycket smycken, och inte heller fickplunta eller visitkortshållare. Någon annan som har ett bra tips?

Tänkte först på en rolig men kanske tråkig sak att ge i morgongåva och det var en ny postlåda med våra nya namn på. Men det är mer en present till oss båda plus att det kanske är som sagt lite tråkigt. Han vet inte själv vad han skulle kunna tänka sig och det hade varit kul att överraska honom. Snälla hjälp mig.

• Svar på tråden Vad till mansmorgongåva??
  • JohanoCissi

ett litet tips iaf ?

• Mawi

Jag ahr köpt en klocka till min m2b, där jag graverat in "jag ger dig min morgon" samt datum. Det kommer nog bli super!

• Gottekorven

Vet att det finns en fyll i bok som man kan fylla i och ge till sin man. Tror att den heter "en kärleksförklaring".

• Brud 08

Manchettknappar, klocka, lyxiga solglasögon eller lyxig nyckelring med något graverat.

• Tant Doris

Surfade runt och letade fotografer tidigare idag och då hittade jag ett tips på en morgongåva.

En fotograf erbjöd ett antal olika paket. I alla paket ingick make-up, hår osv. Han fotograferar sedan sensuella bilder på bruden.
    Man väljer paket efter budget och ger sedan sin man ett mysigt fotoalbum . Sök på Patrik Adolfsson, fotograf Mariefred så hittar ni det jag pratar om.

Man behöver inte göra det så krångligt heller. Det går ju att gå till en "vanlig" fotograf och ta en sensuell bild, beställa en inramad förstoring och ge bort den som morgongåva.
    Detta kräver dock att man gillar tanken att ha sig själv hängandes på väggen

• pniiina88

var kan man köpa den kärleksförklarings boken?

• Tant Doris
    pniiina88 skrev 2008-03-17 21:52:19 följande:
    var kan man köpa den kärleksförklarings boken?
    www.bluebox.se tror jag
  • fitforfight

Ett halsband med era och barnens namn ingraverade. Typ en dogtag eller en sånt där fin cirkel ifrån hand. Passa på å köp likadant till dig själv oxå

Svar på tråden Vad till mansmorgongåva??