• Tant Doris

Vad till mansmorgongåva??

Surfade runt och letade fotografer tidigare idag och då hittade jag ett tips på en morgongåva.

En fotograf erbjöd ett antal olika paket. I alla paket ingick make-up, hår osv. Han fotograferar sedan sensuella bilder på bruden.
    Man väljer paket efter budget och ger sedan sin man ett mysigt fotoalbum . Sök på Patrik Adolfsson, fotograf Mariefred så hittar ni det jag pratar om.

Man behöver inte göra det så krångligt heller. Det går ju att gå till en "vanlig" fotograf och ta en sensuell bild, beställa en inramad förstoring och ge bort den som morgongåva.
    Detta kräver dock att man gillar tanken att ha sig själv hängandes på väggen

• Tant Doris
    pniiina88 skrev 2008-03-17 21:52:19 följande:
    var kan man köpa den kärleksförklarings boken?
    www.bluebox.se tror jag
  • Tant Doris
    20080802 skrev 2008-03-17 23:08:24 följande:
    TS: Mycket prat om sånt du redan sagt att du inte vill ge... Känner igen mig precis.
    /Hallonmums: Secret box är ungefär det som Tant Doris beskrev ovan; alltså en uppsättning snygga sensuella bilder av bruden.
    Usch, nu känner jag mig dum
    Hade ingen aning om vad en Secret box var uppenbarligen
    Jag som trodde att jag kom med något originellt för jag hade själv aldrig hört talas om det

Sorry! Det var inte meningen att prata om sånt du redan sagt att du inte vill ge...
Svar på tråden Vad till mansmorgongåva??