Inlägg från: starbelle83 |Visa alla inlägg
  • starbelle83

Har ni en massa kostnader för era skönhetsförberedelser??

Halloj alla, satt precis och räknade på lite kostnader för alla förberedlser inför bröllopet som jag inte riktigt räknat med i budgeten... Tänker på och menar främst skönhetsförberedelser så som att slinga håret innan, ska göra det nu på torsdag och ytterligare en ggn till innan bröllopet den 24maj = 2x700:-, soldusch två ggr ca 600:- ttl, naglar 350:-... suck,så mkt utgifter på en ggn och bara en lön till innan bröllopet. Hur har ni andra det? Lika lika? eller har ni räknat med detta?

• Svar på tråden Har ni en massa kostnader för era skönhetsförberedelser??
  • starbelle83

hihi, jaa, man vill ju få unna sig att vara riktigt fin denna dag! Funderar på att försöka jobba lite extra som florist igen (var över 3 år sen sist, hjälp) mest för dessa små oväntade utgifter som tycks dyka upp hela tiden
    Vad mer kan jag ha missat att räkna med? huh...

• starbelle83

måste bara tillägga att jag kommer att betala 3000:- för hår och make up på själva bröllopsdgaen oxå... jag är snart uppe i 6000:- ttlt för o vara fin...hjälp...

• starbelle83

ojoj... många planerar in ansiktsbehandling ser jag, vad för typ av behandlingar gör ni då?

• starbelle83

haha, snacka om att man börjar bli hispig... Det är ju två löner kvar kom jag på!!! Då kanske jag tom ska unna mig en pedikyr och en avslappnande massage listan kan göras lång på allt man kan göra i förberedelser

Svar på tråden Har ni en massa kostnader för era skönhetsförberedelser??