• grabbarna

har ni också fått direktadresserad

reklam hemma vi fick det idag adresserat till oss bååda och jag har inte skrivit på för få nån bröllopsrelaterad reklam så dom måste ha sökt reda på adressen genom att kolla på vår hemsida och sedan sökt på eniro eller hitta.se

inte hela världen men jag blir inte sugen att handla av folk som gör så

• Svar på tråden har ni också fått direktadresserad
  • Melis

Vad fick du för reklam?? jag fick också idag...från en som gör blommor av sugerpaste, som man kan ha på sin tårta...

• JohanoCissi

Fick jag för ett par månader sen.....ingen aning om hur dem visste att vi skulle gifta oss. Det är ju knappast så att man skyltar med bröllopet, även om man skulle vilja.

• grabbarna

nej det är därför jag tror dom luskat ut det via den här sidan för vi har inte skrivit ner våra namn i nåt sånt sammanhang och även om vi inte är hemliga längre så pratar vi inte om det överallt

• Melis

jag har inte heller nån aning om hur de fick min adress.... kan det vara via BT?

• grabbarna

tja jag har ju i alla fall namn på bröllopssidan tycker det är lite dumt att man måste fylla i efternamn faktiskt och sedan är det ju enkelt att kolla på eniro

• JohanoCissi

Det kan det mycket väl vara......folk är väldigt hungriga efter att få visa sig så dem gör dem väl allt för att få ut reklamen.

Melis skrev 2008-03-18 15:04:03 följande:
    jag har inte heller nån aning om hur de fick min adress.... kan det vara via BT?
  • JohanoCissi

Konstigt att man ska behöva bli attackerad i sitt eget hem av en massa reklam man inte själv beställt, dessutom kommer jag ihåg att dem där blommorna dem gjorde var svindyra.

• grabbarna

ja 95 :- för en blomma då kostar sedan bladen 70:- jo tjenare brukar man vilja ha EN blomma och dessutom utan blad? nä undrar om dom har så mkt kunder till dom priserna..ätbara blommor som i slutändan inte var ätbara för dom har tejp och pistiller som inte man inte ska äta

• JohanoCissi

hahaha, jag vet iaf att jag inte ska köpa dem där blommorna....av ren protest

grabbarna skrev 2008-03-18 15:13:01 följande:
    ja 95 :- för en blomma då kostar sedan bladen 70:- jo tjenare brukar man vilja ha EN blomma och dessutom utan blad? nä undrar om dom har så mkt kunder till dom priserna..ätbara blommor som i slutändan inte var ätbara för dom har tejp och pistiller som inte man inte ska äta
Svar på tråden har ni också fått direktadresserad