har ni också fått direktadresserad
Fick jag för ett par månader sen.....ingen aning om hur dem visste att vi skulle gifta oss. Det är ju knappast så att man skyltar med bröllopet, även om man skulle vilja.
Fick jag för ett par månader sen.....ingen aning om hur dem visste att vi skulle gifta oss. Det är ju knappast så att man skyltar med bröllopet, även om man skulle vilja.
Det kan det mycket väl vara......folk är väldigt hungriga efter att få visa sig så dem gör dem väl allt för att få ut reklamen.
Konstigt att man ska behöva bli attackerad i sitt eget hem av en massa reklam man inte själv beställt, dessutom kommer jag ihåg att dem där blommorna dem gjorde var svindyra.
hahaha, jag vet iaf att jag inte ska köpa dem där blommorna....av ren protest
jag bor i kristianstad........och det konstigaste är att det är det enda märkliga bröllopsrelaterade jag har fått, inget annat.
förutom det jag själv har beställt hem, kataloger, provsmak, provservetter och allt annat....hihihihih
kan man nog säg, en bra bit....frågan är varför dem skickar över hela sverige...är det så att dem där sugarpasten håller frakt och sånt....verkar konstigt.
hihihihihi, kan ju vara så