• grabbarna

har ni också fått direktadresserad

reklam hemma vi fick det idag adresserat till oss bååda och jag har inte skrivit på för få nån bröllopsrelaterad reklam så dom måste ha sökt reda på adressen genom att kolla på vår hemsida och sedan sökt på eniro eller hitta.se

inte hela världen men jag blir inte sugen att handla av folk som gör så

• Svar på tråden har ni också fått direktadresserad
  • grabbarna

nej det är därför jag tror dom luskat ut det via den här sidan för vi har inte skrivit ner våra namn i nåt sånt sammanhang och även om vi inte är hemliga längre så pratar vi inte om det överallt

• grabbarna

tja jag har ju i alla fall namn på bröllopssidan tycker det är lite dumt att man måste fylla i efternamn faktiskt och sedan är det ju enkelt att kolla på eniro

• grabbarna

ja 95 :- för en blomma då kostar sedan bladen 70:- jo tjenare brukar man vilja ha EN blomma och dessutom utan blad? nä undrar om dom har så mkt kunder till dom priserna..ätbara blommor som i slutändan inte var ätbara för dom har tejp och pistiller som inte man inte ska äta

• grabbarna

skumt

Jenniecarlsson skrev 2008-03-18 15:19:26 följande:
    Min m2b fick reklam om sugarpaste blommor! Det är ju jag som finns med på diverse bröllopsrelaterade ställen, verkligen inte han! Jättekonstigt tycker jag..
  • grabbarna

funderade ett tag på om dom fått adressen via calligraphen men där har bara jag beställt så nä jag tror nog det är härifrån eftersom det är enda stället där bådas namn finns med.

bor för övrigt i västernorrland så det verkar inte vara ortsbundet det är en bra bit till kristianstad typ 100 mil eller nåt

• grabbarna

ja eller så är man inte så duktig på geografi

• grabbarna

nepp ingen hindersprövning har överhuvudtaget inte skrivit våra namn på nåt som har med bröllop att göra förutom bröllopssidan här

Svar på tråden har ni också fått direktadresserad