• Sibbis

Jag vill spendera mycket pengar på mitt bröllop!

Vi tror att vi hamnar nånstans där oxå. FAst vi har inte bokat nån resa än, så jag kan itne svara helt säkert än vet iaf att det kommer hamna på runt 150000 utan resan...

• Sibbis

Vi kommer ha festen på Skokloster Wärdshus. En stor del av budgeten ligger såklart i att vi bjuder ganska många, runt 120 pers. Plus att vi vill ha fri bar, iaf på vin/öl/cider. Ärligt talat bryr jag mig inte alls om ifall andra tycker det är mycket eller lite pengar. Vi utgår från våra förutsättningar och då passar detta oss

Ni då? Var ska festen vara? Och varrt ska ni resa?

sokkerstruten skrev 2008-03-18 19:05:57 följande:
    vart har ni festen?
  • Sibbis

sokkerstruten: oooo, det är typ vår drömresa! vi hoppas på att kunna göra något liknande framåt hösten, vi får se hur läget är då. har lite annat som händer runtomkring just nu, så vi måste vänta o se hur det utvecklar sig.

paradisfågel: det är precis det som gör att det drar iväg att man vill bjuda många personer. Men har ni några år kvar innan bröllopet så har ni ju oxå några år på er att spara ihop till det!

• Sibbis

Ars amandi: woa. kan jag kanske kan få låna din boss lite?

• Sibbis

nåja. jag har det egentligen inte alls så illa, har ett hus på rivieran att dra mig tillbaka till när nöden ropar. det är egentligen lyx nog.

• Sibbis

ja, ni ser! vi har det bra på olika sätt. men visst, jag byter en vecka på rivieran mot en vecka på seychellerna

Svar på tråden Jag vill spendera mycket pengar på mitt bröllop!