Inlägg från: es wedding |Visa alla inlägg
  • es wedding

Tänker du oxå Vintagetema?

Jag ar valdigt sugen pa vintage jag ocksa. Har gjort inbjudningar i lite art deco stil och laddat hem massa musik med Ella Fitzgerald o liknande gammal jazz att spela i bakgrunden nar folk minglar.
    Vill garna hora mer om din frisyr! Har ocksa tankt lite pa fingerwaves men fatt for mig att det ar valdigt svart att hitta en frisor som reder ut det. Sjalv ar jag sa dalig pa har.

Gillar dina farger och pafaglar ar ju underbart!

• es wedding

Verkligen kul att fa utbyta massa vintageideer! Antar att det finns hundra olika tolkningar ocksa pa det temat. Det varsta ar att jag gillar alla varianter! Klarar snart inte att se mer bilder och hemsidor for jag andrar mig hela tiden. Jag borjade i den romantiska, mer rustika anden med mycket blommor och blekta pasteller och spets. Har nu dragit mig mer at hollywood, glamour, art deco och striktare farger och linjer. Kommer sakert bli en enda stor blandning av epoker och stilar men det gor kanske inte sa mycket.

Jag har lamnat inbjudningarna for tryck och kan lagga upp bilder sa fort de kommit. Efter att ha foljt en av lankarna ovan hamnade jag pa massa amerikanska bloggar och sag helt fantastiska inbjudningar sa nu kanns ju ens egna ratt mesiga :( haha

Har hort jattegott om Sivletto forresten.

Svar på tråden Tänker du oxå Vintagetema?