Inlägg från: AnnaochHenrik |Visa alla inlägg
  • AnnaochHenrik

*^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)

nicolina: Aha, då förstår jag att du hellre har utsläppt hår, man vill ju känna sig bekväm på sin bröllopsdag! Jag var också inne på utsläppt hår med lockar och så, men jag kom fram till att det blev lite väl mycket "sagoprinsessa" med kronan på en sån frisyr...

• AnnaochHenrik

Miss Blue skrev 2008-04-02 15:36:16 följande:

Nr 2 är så otroligt vacker!Skulle jag haft helt uppsatt hade jag haft den!!
    Den är helt klart den finaste frisyr jag sett Så det lutar åt den (eller nåt i den stilen, har man hittat en skitduktig frisör måste han ju få lite fria händer också)...
  • AnnaochHenrik

Miss Blue: Det gick över förväntan faktiskt! De är små monster, men jag tycker om dem! Jag ska göra min slutpraktik i ämnet historia där om bara ett par veckor, så det känns skönt att få komma dit och undervisa lite i den klassen innan jag är där "på allvar".

Jag vill också fixa något till bröllopet, men just nu står det verkligen stilla! Måste också till IKEA en sväng till innan bröllopet, men vi måste vänta tills folk OSA:t eftersom vi inte vet hur många lakan (dukar) vi kommer behöva förrän då. Jag har köpt på mig ett gäng redan, men de sista får vi köpa när vi har koll på hur många som kommer!
    Funderar för övrigt på att köpa kritor och lägga ut på borden, när man har så billiga dukar kan ju barnen (och de vuxna för den delen) få rita på duken om de känner för det!

• AnnaochHenrik
    östersund080823 skrev 2008-04-03 08:38:44 följande:
    Vi ska ju ha lika krona, fast min är i silver. Jag tänkte nog gå mer åt sagoprinsesse hållet med mitt hår. Alltså utsläppt mede lockar, mitt hår går ca till mitten av ryggen.
    Ja, alltså, missförstå mig rätt! Sagoprinsess-looken är skitsnygg! Tror det kan passa jättebra med den frisyr du beskriver! Men jag har aldrig varit prinsess-typen, och är rädd att jag inte skulle se ut som mig själv om jag helt plötsligt hade superlånga fina lockar ihop med brudkronan...Hade jag haft långt eget hår hade jag nog valt en frisyr i den stilen!
  • AnnaochHenrik
    östersund080823 skrev 2008-04-03 18:27:11 följande:
    Vi har precis gjort klart våra inbjudningskort!!! Dom ska läggas på lådan imorgon. Jippi!!! Nervöst eftersom vi inte har berättat för nån än. Jag har klarat att hålla tyst i 1 1/2 år! Är väldigt stolt över mig själv....
    Å, vad spännande! Jag klarar inte att hålla tyst om nånting jag, när det gäller glada nyheter!
  • AnnaochHenrik

Miss Blue skrev 2008-04-04 14:36:57 följande:

Ni MÅSTE bara testa det här!kandisfrissan.veckorevyn.com/
    Haha, vad roligt! Jag blev rätt snygg som James Bond om jag får säga det själv
  • AnnaochHenrik

Har för övrigt än en gång konstaterat hur hopplöst det är att hitta kritvita stayups... Alla butiker har nån slags gräddvit nyans, men inga vita. Twilfit påstod för en månad sen att de snart skulle få hem, de hade vita men bara i stora storlekar när jag var där... Men jag kollade idag, och de hade fortfarande inte fått hem. Suck. Tur att man är ute i god tid!
    Har ju köpt helvita underkläder att ha på bröllopsnatten, då vill man ju ha matchande strumpor!
    (Intressant är att de flesta butiker har gott om vita underkläder och till och med vita strumpeband, men alltså inga matchande strumpbyxor/stayups. Märkligt)

• AnnaochHenrik
    nicolina2008 skrev 2008-04-05 17:51:03 följande:
    Har beställt ringar idag!!!Det blev mycket blingbling! Är supernöjd.
    Å vad kul! Bild?
  • AnnaochHenrik

Flera av mina kompisar har också varit typ så, inte ens nämnt inbjudan... Jag tror de helt enkelt väntar med att kommentera inbjudan helt och hållet tills de vet säkert om de kan komma eller inte! Vi var på dop med sambons släkt förra helgen, och TVÅ av sisådär 30 kommenterade inbjudan alls, och ingen OSA:de, tror resten väntar och OSA:r officiellt närmare midsommar när OSA-tiden går ut...

Svar på tråden *^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)