*^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)
Mina tärnor ska ha små buketter, ja. Pratade med dem om det, och båda sa att de ville ha någonstans att göra av händerna.. Så de ska få små buketter med bara vita rosor. Tror det blir jättefint!
Mina tärnor ska ha små buketter, ja. Pratade med dem om det, och båda sa att de ville ha någonstans att göra av händerna.. Så de ska få små buketter med bara vita rosor. Tror det blir jättefint!
Bröllop 2008: Jag har mailat bild på buketten jag vill ha och fått prisuppgift, men hon tyckte att jag skulle boka ungefär 5 veckor innan bröllopet, så det får vänta lite...
nicolina: Hon vill ha 250 kr/tärnbukett. Då ingår 5 stora fina vita rosor. Tycker det är helt okej, det blir totalt 1500 för min fina brudbukett och två tärnbuketter.
Brud 080823: Å, spännande att vänta på reaktioner på inbjudningarna!
Sambon sa häromdagen: "Undrar hur många kylskåp i Sverige vår inbjudan sitter uppsatt på"
Miss Blue: Känner igen mig i det där, vi har ju också haft våra hinder under bröllopsplaneringen!
Men det som aldrig ändrats är hur kul det känns att vi faktiskt ska gifta oss, man får fokusera på det!
Sambon var världens gulligaste förra veckan, när jag hade varit hos läkare och allt kändes hopplöst (det löste sig ett par dagar efter, när provsvaren kom, men just den kvällen var jag bara bedrövad). Då kommer han och ger mig en kram och frågar: "Vill du prova vigselringen?" och så hämtade han fram den ur sina gömmor så att jag fick prova den en stund... Snacka om att veta vad som gör mig glad!
Bröllop 2008 skrev 2008-04-10 16:18:06 följande:
Tänkte först köpa det som är härifrån, www.festingen.se men sambon sa "aldrig i livet, det ser ju ut som en svamp"
Miss Blue:
Jag betalade i förskott, sen tog det några dagar, absolut max en vecka, så kunde jag hämta ut paketet!
Paraplyet var större än jag trodde, och jättefint, handtaget är till och med i nåt läderliknande material, lyxigt värre!
Bubblorna har jag faktiskt provblåst lite, och hällde ut lite på en provbit av vitt siden jag hade hemma, inte en fläck! Så det verkar kanon alltihop, och jag är supernöjd!