*^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)
Vi ska inte ha bröllops texterna, vi kommer också ha En vänlig grönskas rika dräkt. Sen tror jag vi kommer prata med prästen vad hon har för förslag. Vi ska träffa henne den 29 Juni
Vi ska inte ha bröllops texterna, vi kommer också ha En vänlig grönskas rika dräkt. Sen tror jag vi kommer prata med prästen vad hon har för förslag. Vi ska träffa henne den 29 Juni
Minst 2st psalmer tror jag att det är, man få ha 3st.
Hej! Det hade varit roligt att veta när alla gifter sig den 23/8. Vi gifter oss kl 14.00.
Miss Blue, vi ska också ha För att du finns med Sonja Aldén, fast vi ska ha den som ingångs låt.
Va kul!!
Bröllop 2008 14.00 Malmö
AnnaochHenrik 15.00 Östersund
nicolina2008 16,00 Vaxholm
Phu, jag verkar vara försten ut av oss
Miss Blue, kan inte du lägga in hela listan i första inlägget som en TS kommentar så har vi den listan med oss hela tråden
Hihi jag var inte först, det är Baccus som är först kl 13.00
Hejsan, eftersom vi inte bor i Malmö där vi ska gifta oss så har vi redan bokat tid då vi ska träffa prästen. Vi ska ses den 29 Juni kl 09.00 - ska bli så spännande!
Vi ska åka på möte med festlokalen den 12 Juni, då ska vi gå igenom dukning/meny osv. Tänkte kolla med dem hur de brukar duka/ha servetterna. Vi får provduka ett bord och se hur det ser ut
Va bra Miss Blue! Löpare, ska du ha de på mitten av bordet? (är inte så bra på detta)
Va kul att du blivit hippad Miss Blue, förstår om du är lite besviken - man kanske förväntar sig lite mer fest.
Mina tärnor känner mig så jag kommer förhoppningsvis inte få göra ngt jag kommer skämmas för. Men man vet ju aldrig som sagt vad de hittar på.
Det tog 1 vecka för oss att få tillbaka hindersprövningen.
Vet inte vad jag ska ge mina tärnor, ngt smycke kanske.
Tostmadame vill jag ge en spa behandlig, men det kanske blir lite dyrt..
Miss Blue, vad synd att din kompis inte kunde komma. Ja har också en nära vän som inte kan komma, hennes bror gifter sig samma dag.
Vi är nu i Malmö för att ha möte med alla - det är helt underbart!! Vi har mött hon som ska göra buketten, den kommer bli så vacker. Vi har mött fotografen och det var jätte bra. Efter det åkte vi till festlokalen och pratade om menyn, servering, dekoration osv - allt känns underbart! Skönt att bitarna börjar falla på plats
Idag ska jag göra provuppsättning, prov sminkning och lämna in klänningen för att de ska sy upp den. Imorgon ska vi träffa solisten.
Nu börjar vi bli många Välkommen LindaMicke!
Vi har heller inte pratat med präst/kantorn än men vi vill ha Sonja Aldén För att du finns som ingångsmusik och The trumpet voluntary som utgångsmusik.
Eftersom vi inte bor där vi ska gifta oss så blir det att vi får göra allt när vi är här nere. Ja, det känns jätte kul!